12.6.21

خبری به دست وب سایت راسویاب رسیده است که حکایتی از یک جنایت مذهبی و خرافاتی توسط مدارس کاتولیکهای اروپا میباشد. بر اساس خبری که توسط یک خانم برای ما ارسال شده است در یک مدرسه ای متعلق به کاتولیکها کودکان تیز هوش خارجیتبار را که به این مدرسه میروند با شوک الکتریکی به مغز و سر بچه برای اینکه را کند ذهن و به مغز کودک آسیب وارد کنند خبر رسیده استاگر این خبر درست باشد یک جنایت است این کار باید افشا بشود.

 





خبری به دست وب سایت راسویاب رسیده است که حکایتی از یک جنایت مذهبی و خرافاتی توسط مدارس کاتولیکهای اروپا میباشد. بر اساس خبری که توسط یک خانم برای ما ارسال  شده است در یک مدرسه ای متعلق به کاتولیکها کودکان تیز هوش خارجیتبار را  که به این مدرسه میروند   با شوک الکتریکی  به مغز  و سر بچه برای اینکه   به مغز کودک آسیب برسانند و یا  کند ذهن و به مغز کودک آسیب وارد   کنند خبر رسیده است اگر این خبر درست  باشد یک جنایت است این کار باید افشا بشود.

خبری دیگر در چند سال پیش یک خانم به یک بیمارستان متعلق به کاتولیکها میرود و هر روز خون ازش میگیرند تا جایکه به  حالت مرگ  رفته شوهرش را با خبر میکند و از کشتنش توسط کاتولیکها  جلوگیری میکند. این اتفاق در کشور آلمان افتاده بود.  دوستان هر چیزی در باره جنایت در مدارس کاتولیکها میدانید به ما خبر بدهید.

این را فراموش نکنید که هیتلر یک کاتولیک بود که دوست عزیز مسلمانهای تندرو  و قاتل یهودیان بود  هیتلر کاتولیک 6 میلیون کودک جوان پیر را بیرحمانه قتلعام کرد.

بنابر این همه چیز از دست کاتولیکها بر می آیید بر ضد کسانی که خودی نیستند از نظر آنها

The news has reached the Rasviab website, which is a story of a religious and superstitious crime committed by European Catholic schools. According to the news sent to us by a woman in a school belonging to the Catholics, the sharp-witted children who go to this school with an electric shock to the brain and head of the child in order to damage the child's brain or slow down the mind and If the news is true, it is a crime. It must be disclosed.


In other news, a 7 years ago, a woman went to a Catholic hospital and was bled every day until she informed her husband that she was dead and prevented her from being killed by Catholics. This happened in Germany. Friends, let us know anything you know about crime in Catholic schools.


Do not forget that Hitler was a Catholic who was a dear friend of extremist Muslims and a murderer of Jews. Hitler the Catholic brutally massacred 6 million young children.

So you can do anything for Catholics against those who are not insiders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar