8.6.21

آنجومن صبا توسط فردی بنام رضا بهشتی پور در شهر بوخوم آلمان با همکاری و کمک اطلاعات سپاه تاسیس شده است . با پشتیباتی دکتر حسن بهشتی پور برادر رضا بهشتی پور عضو اطلاعات سپاه.

 

اخازی از مردم پلها را جمع اوری میکنند و برای سپاه  میفرستند




 اگر دست به مطالعه کاملی در باره خیلی از کشیشهای وابسته به سپاه پاسداران مثل امیر صحرایی  مالتاز  که در یک ویدئو دست به چرندیات خرافاتی میزده گویا خواب دیده است که مسیج پشت سر مهدی خیالی نماز خوانده است  این باند بعد از این توسط اطلاعات سپاه تاسیس شد که خیلی از ایرانیان می آمدند زیر نام مسیسحیت اقامت دریافت میکردند در آلمان.

و سپاه هم بیکار نه نشسته بود بلکه  افرادی را آموزش داد و تحت عنوان کشیش برای تخریب پناهندگان سیاسی ب آلمان ارسال کردو

اطلاعات سپاه به فکر تولید کشیش قلابی و اطلاعاتی  زیر نظر و با کمک مجتبی خامنه ای و با طرحریزی مهدی طائب و حسین طائب

آنجومن صبا توسط فردی بنام رضا بهشتی پور در شهر بوخوم آلمان با همکاری و کمک اطلاعات سپاه تاسیس شده است . با پشتیباتی   دکتر حسن بهشتی پور برادر رضا بهشتی پور عضو اطلاعات سپاه.

 انجومن صبا و جاسوسی این افراد برای رژیم آخوندی و در صدد لابی گری برای رژیم ایران

انجومن صبا دارای چند تیم مخصوص هستند و در یک کلیسا با کمک مالی مستقیم مجتبی خامنه ای  تاسیس و درست شده است  زیر نام این کلیسا و مسیحیت برای رژیم دست به جاسوسی میزنند  بخشی تیمهای که عضو صبا هستند موظف هستند  از تجمع مخالفین و افراد کلیدی عکس برداری کنند تمامی وب بلاگها و سایتهای مخالفین را باید برای اطلاعات سپاه ارسال و گردانندگان این وب سایتها را شناسای  کرده و برای این افراد درد سر درست کنند. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar