2.6.21

انتخابات در زیر زور سرنیزه! 🔸چه اقدامات امنیتی برای انتخابات بکار گرفته شده است؟ خامنه ای در راستای مهندسی انتخابات، با تک قطبی کردن انتخابات و حذف سایر رقبای رئیسی، بخش زیادی از اهدافش را محقق کرد اما همواره در ترس و وحشت از ایجاد یک جرقه و براه افتادن یک قیام سراسری است. از اقدامات امنیتی که نظام خامنه ای برای این انتخابات انجام داده صحت این مدعی بخوبی مشخص است... 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔 @Rasuyab 🆔 @Rasuyab2 🆔 @Kashef_Rasu

 


انتخابات در زیر زور سرنیزه!


🔸چه اقدامات امنیتی برای انتخابات بکار گرفته شده است؟

خامنه ای در راستای مهندسی انتخابات، با تک قطبی کردن انتخابات و حذف سایر رقبای رئیسی،  بخش زیادی از اهدافش را محقق کرد اما همواره در ترس و وحشت از ایجاد یک جرقه و براه افتادن یک قیام سراسری است. از اقدامات امنیتی که نظام خامنه ای برای این انتخابات انجام داده صحت این مدعی بخوبی مشخص است...


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

انتخابات در زیر زور سرنیزه!


🔸چه اقدامات امنیتی برای انتخابات بکار گرفته شده است؟

خامنه ای در راستای مهندسی انتخابات، با تک قطبی کردن انتخابات و حذف سایر رقبای رئیسی،  بخش زیادی از اهدافش را محقق کرد اما همواره در ترس و وحشت از ایجاد یک جرقه و براه افتادن یک قیام سراسری است. از اقدامات امنیتی که نظام خامنه ای برای این انتخابات انجام داده صحت این مدعی بخوبی مشخص است.


🔸طرح ها و اقدامات امنیتی وزارت کشور

حسین ذوالفقاری رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور از طرح تهیه اطلس مشترک امنیت انتخابات توسط دستگاههای اطلاعاتی خبر داد. وی گفت: با توجه به افزایش شعب، ۲۵۰ هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیم برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می‌شود. علاوه بر آن از مرز‌های کشور تا نقاط مختلف باید تامین امنیت شود و برنامه ریزی‌ها در این زمینه انجام و هماهنگی‌های کامل در سطح ملی و استان‌ها اعمال شده است .اطلس امنیتی به طور کامل آماده شده و این اطلس با گذشته بسیار متفاوت است. همه دستگاه‌های اطلاعاتی کشور، اطلاعاتی که در حوزه‌های مختلف کشور داشتند را در این اطلس گنجاندند و یک اطلس مشترک تهیه شده، ضمن اینکه این اطلس به طور مستمر به روز رسانی می‌شود.


🔸طرح ها و اقدامات امنیتی نیروی انتظامی

نیروی انتظامی تمهیداتی را برای انتخابات در نظر گرفته است. برخی از این تمهیدات که شامل اختصاص نیرو برای امنیت!‌ انتخابات می باشد شامل موارد زیر است: 

•  اختصاص ۳۰۰ هزار  نیروی آموزش دیده پای صندوق های رأی: پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی رژیم در ۵ خرداد در یک مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: « .... نیروی انتظامی مسئولیت امنیت انتخابات را عهده دار است و در واقع تحت فعالیت قرارگاه انتظامی امام علی)ع(  میدان دار اصلی این مأموریت می باشد .... برای برگزاری انتخابات پیش رو، پیش بینی ۷۰ هزار صندوق رأی شده و ۳۰۰ هزار نفر از همکاران آموزش دیده بنده و عزیزان بسیج در سراسر کشور جهت تأمین امنیت صندوق های اخذ رأی در ۲۸ خردادماه سال جاری حضور فعال خواهند داشت.

•  بکارگیری ۷۰٪ مأمورین کلانتریها برای حفاظت از صندوقهای رأی: در صبح روز ۶ خرداد سرکلانتریهای تهران به کلانتریهای تابعه خود ابلاغ کردند که اسامی ۷۰٪ پرسنل خود را در یک جدول برای بکارگیری در شعب اخذ رأی پر و ارسال کنند. این نفرات پای صندوق‌های رأی می ایستند و از آن حفاظت می کنند!

•  آمادگی برقراری امنیت انتخابات توسط یگان ویژه: حسن کرمی فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی در روز ۱ خرداد در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان های ویژه ناجا گفت: ... برای انتخابات پیش رو برنامه یک ماهه ویژه ای به تمام یگان های ویژه سراسر کشور ابلاغ شده است تا با آمادگی بیشتری در خصوص برقراری نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری بتوانیم مشارکت داشته باشیم.


🔸کنترل ترددات بین استانی

در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا از یازدهم تا هفدهم خردادماه منع تردد بین استانی اعلام شده است که احتمال دارد این زمانبندی را به بهانه‌های مختلف تمدید نمایند تا بیشترین کنترل را بر ارتباطات مردم داشته باشند. اجرای این طرح بر عهده پلیس راهور نیروی انتظامی می باشد.


🔸طرح‌ها و اقدامات سپاه و بسیج برای انتخابات

سپاه و بسیج نیز برخی از اقدامات امنیتی بازدارنده ای را برای انتخابات بکار گرفته اند که شامل موارد زیر است: 

•  آماده‌باش در روز اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده: 

از ساعت ۱۶۰۰ روز دوشنبه ۳ خرداد به کلیه تیپ‌ها و یگانها و گردانهای امنیتی و همچنین تمامی نواحی و حوزه‌های بسیج آماده‌باش کامل اعلام شد و «پاسدار حسن‌زاده» فرمانده سپاه تهران به بازدید برخی از تیپ ها و یگانهایی که در مناطق بسیار حفاظت شده مستقر هستند پرداخت تا از آمادگی آنها اطمینان حاصل کند.


•  دیدار پاسدار حسین نجات و احمدی نژاد:

در غروب روز ۳ خرداد پاسدار حسین نجات (با نام اصلی حسین زیبائي‌نژاد) جانشین فرمانده قرارگاه امنیتی ثارالله تهران به خانه «محمود احمدی‌نژاد» واقع در میدان ۷۲ نارمک رفت و با وی دیدار کرد. ساعاتی قبل از این دیدار، اطلاعات سپاه اقدام به نصب دوربین در این میدان ۷۲ نارمک کرده بود. اخبار تاکید شده در مورد این دیدار حاکی از آن بود که حسین نجات به احمدی‌نژاد اطلاع داد که رد صلاحیت شده ‌است و بایستی آرامش را حفظ کند و...

افزایش فشار بر فعالان سیاسی توسط  قرارگاه ثارالله و اطلاعات سپاه: 

روز ۵ خرداد پس از رد صلاحیت گسترده داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، قرارگاه ثارالله و اطلاعات سپاه در تماس با فعالین ستادهای انتخاباتی نامزدهایی که رد صلاحیت شده‌اند آن‌ها را تحت فشار قرار دادند که به هیچ وجه اقدام به موضعگیری مطبوعاتی نکنند. 

در تماس قرارگاه ثارالله و اطلاعات سپاه با فعالان سیاسی، به آنان گفته شده که «محسن مهرعلیزاده به عنوان یک نامزد اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده و کار خلاف قانون نکنید و در چارچوب قانون فعالیت کنید.»!

پیش از این نیز سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه و شعبه ۱۲ این دادسرا، اطلاعات سپاه، پلیس امنیت و پلیس فتا در تماس با تعدادی از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای از آن‌ها خواسته‌ بودند که هیچ مطلبی علیه رئیسی و یا در نقد وی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنند!.


•  شرکت سپاه و بسیج در انتخابات: 

بر اساس درخواست وزارت کشوربرای تامین امنیت انتخابات، در تهران و در هر استان تعداد قابل توجهی از نیروهای سپاه و بسیج بصورت محسوس و نامحسوس در روز انتخابات حضور خواهند داشت. این نیروها که عمدتاً از نیروهای اطلاعاتی و عملیات سپاه و حوزه های بسیج هستند در تیم های ۷ تا ۹ نفره تقسیم می شوند و در مراکز رأی گیری مستقر خواهند شد.  


•  شرکت خانواده ها و عناصر وابسته به سپاه و بسیج در انتخابات: 

فرماندهی سپاه از طریق هادیان سیاسی به کلیه نیروهای پاسدار و بسیجی تصریح کرده که از خانواده‌ها و اقوام خود و حتی کسانیکه در طیف مخالف هستند با تاکید بخواهند که در انتخابات شرکت کنند. این طرح تاکنون در تهران شروع شده و به سپاه استانی استان ها نیز ابلاغ گردیده است.


🔴 (https://t.me/Kashef_Rasu/3577)این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


 با اماکن و پاتوق های عناصر سرکوب آشنا شوید

#تهران (باغ فیض):


•  حسینیه ریحانه الحسین

•  مسجد و حسینیه اباعبدالله

با سپاس و قدردانی از دوستان و یاران راسویاب که به دنبال انتشار فراخوان شناسایی مراکز نیروهای سرکوب، همه روزه با ارسال عکس و مطلب، پشتیبان ما بوده و به ما در این وظیفه مهم یاری می رسانند.

دوستان راسویاب در تهران موارد متعددی از محل مراکز سرکوب را برایمان ارسال کرده اند که بینهایت سپاسگزاریم.

به اطلاع می رسانیم که فردا سه شنبه ۱۱ خرداد ماه، تا ساعاتی دیگر، اماکن و پاتوق های عناصر سرکوب در منطقه باغ فیض تهران(منطقه ۵)، در کانال @rasuyab2 منتشر خواهد شد.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar