2.6.21

موسی معین الغربایی #ایرانشهر #سیستان_بلوچستان رئیس دادگستری ایرانشهر و رئیس سابق دادگستری سرباز این آخوند فاسد و جنایتکار که بدون هیچ تحصیلاتی در منصب ریاست دادگستری گمارده شده است، در اعتراضات اخیر منطقه

 


موسی معین الغربایی #ایرانشهر #سیستان_بلوچستان

رئیس دادگستری ایرانشهر و رئیس سابق دادگستری سرباز

 این آخوند فاسد و جنایتکار که بدون هیچ تحصیلاتی در منصب ریاست دادگستری گمارده شده است، در اعتراضات اخیر منطقه سیستان ، بسیاری را تحت شکنجه قرار داده و به زندان انداخته است. این آخوند فاسد همچنین در ستادهای انتخاباتی آخوند رئیسی در منطقه ایرانشهر و سرباز فعال است.  این آخوند چپاولگر، پدرش نیز از آخوندهای حکومتی است که در فساد و جنایت و چپاول در منطقه سیستان ید طولانی دارد. این آخوند وحشی و جنایتکار، در گذشته از مزدوران گردان عاشورای مسجد ولیعصر در تهران بوده که در سرکوب مردم و جوانان مخالف شرکت فعال داشته است. لازم به ذکر است که مسجد ولیعصر واقع در خیابان وزرا، جنب پارک ساعی در تهران، یک مسجد مافیایی است که در تیول علی شمخانی است و در بسیج مزدوران برای سرکوب اعتراضات مردم تهران نقش زیادی داشته است.


آدرس محل کار: ایرانشهر، خیابان طالقانی، جنب زندان، دادگستری ایرانشهر

شماره تلفن: 

054-37225952



🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


محمدرضا سوری #تهران

از مزدوران لباس شخصی و از اراذل و اوباش مسجد ارک و از دوستان حسین ابراهیمی فرمانده گردان ضد شورش امام علی در شهرری است که همراه با سایر مزدوران بسیجی و لباس شخصی در سرکوب اعتراضات مردم شرکت فعال دارد.

این مزدور لباس شخصی همچنین آموزش های سرکوب مردم را در گردانهای ضد شورش امام علی توسط سرهنگ پاسدار مزدور حسین جان بزرگی طی کرده و در بسیج مزدوران برای سرکوب اعتراضات، از جمله در اعتراضات سال ۹۷ و آبان ۹۸ فعال بوده است و همیشه به این اقدامات جنایتکارانه خود افتخار میکند.

آیدی تلگرام:‌

@MOHAmmADREZA_soori

پیج اینستاگرام: 

Mohammadrezasoori16

همراه: 

09195625319


هرگونه اطلاعات و مشخصات تکمیلی از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar