27.6.21

«همه مردان رئیس جمهور» نه می بخشیم، نه فراموش می کنیم حکومت جمهوری اسلامی از روزی که بر سر کار آمد ماندگاری خودش را با اعدام و شکنجه گره زد... 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔 @Rasuyab 🆔 @Rasuyab2 🆔 @Kashef_Rasu

 


«همه مردان رئیس جمهور»

نه می بخشیم، نه فراموش می کنیم


حکومت جمهوری اسلامی از روزی که بر سر کار آمد ماندگاری خودش را با اعدام و شکنجه گره زد...



🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

همه مردان رئیس جمهور»

نه می بخشیم، نه فراموش می کنیم


حکومت جمهوری اسلامی از روزی که بر سر کار آمد ماندگاری خودش را با اعدام و شکنجه گره زد.

سال های آغازین تا به امروز، سالهای سیاه نظام جمهوری اسلامی بوده است که بر مردم ایران تحمیل شد.

سرکوب اعتراضات و اعدام و شکنجه برای خفه کردن هر نوع صدای اعتراض و نارضایتی از نظام حاکمه، وجه ممیزه این نظام بوده و هست. بی جهت نبود که آیت الله منتظری در یک فایل صوتی در دیدار با اعضای هیات مرگ(حسینعلی نیری، ابراهیم رئیسی، مرتضی اشراقی، مصطفی پورمحمدی، علی مبشری و محمد اسماعیل شوشتری) خطاب به آنان گفته بود:


«...بزرگ‌ترین جنایتی که در جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا حالا انجام‌شده، به دست شماها انجام‌شده است. در آینده تاریخ ما را محکوم می‌کند و شما را در آینده جزو جنایتکاران در تاریخ می‌نویسند...» 


قیام های دی ماه ۹۶ و آبان ماه و آذرماه ۹۸ خواب و خیال نظام آخوندها را برهم زد و نشان داد که در برابر این نظام، مقاومتی متشکل از جوانان برانداز و زن و مرد و پیر و جوان صف آرایی کرده اند تا با ایستادگی خود این نظام رو به سرنگونی را به چالش کشیده و سرنگون کنند. اکنون ترس از جرقه قیام و از سرگیری اعتراضات سراسری به کابوس این نظام تبدیل شده است. از قضا روی کار آوردن ابراهیم رئیسی، از سوی خامنه ای به عنوان رئیس جمهور نظام برای مقابله با همین چالش هاست. ریاست جمهوری فرد جنایتکاری که اعدام و شکنجه بخشی از هویت وجودی اوست نخواهد توانست در مقابل انفجار بشکه باروت جامعه دوام بیاورد. 


در چند ماه گذشته، طی یک کار فشرده با کمک دوستان و یاران راسویاب در سراسر کشور اطلاعاتی در مورد جنایتکاران قتل عام تابستان ۶۷ جمع آوری کرده ایم. طبعاً، در مطالب جمع آوری شده کمبودهایی وجود دارد؛ بعضاً عکس این جنایتکاران در دسترس نبود، یا از سمت های فعلی آنها اطلاعی نداشتیم، یا اینکه برخی از مشخصات ناقص بود و ...اما مطمئن هستیم که همه ایرانیان وطن دوست و آزادیخواه، در تصحیح و تکمیل مشخصات این جانیان نقش بسزایی خواهند داشت.


در خلال بررسی اطلاعات این جنایتکاران به یافته هایی رسیدیم که بسیار قابل تأمل است:


•  برخی از این قاتلان در این سالیان تلاش کرده اند که به خاطر شناخته نشدن، اسامی خود را تغییر دهند و در سال های اخیر با هویت متفاوتی وارد مشاغل جدید شوند.

•  بسیاری از این قاتلان به دلیل شناخته شدن برای مردم شهر خودشان، از شهر محل اقامت خود نقل مکان کرده و در تهران ساکن شده اند. 

•  تعداد زیادی از این جانیان که در جریان قتل عام ۶۷ مناصبی چون حاکم شرع، دادستان، دادیار و ... داشته اند اکنون تغییر شغل داده و به عنوان وکیل دادگستری! دفتر وکالت باز کرده اند. 

•  نکته حائز اهمیت دیگر، در زمانی که ابراهیم رئیسی منصب دادستانی را برعهده داشت، رئیسی بسیاری از آنان را در سمت های مختلف قضایی مجدداً به کار گرفت. علاوه بر این، از زمانی که رئیسی از سوی خامنه ای به سمت ریاست قوه قضاییه منصوب شد رئیسی باز هم بصورت گسترده تری این قاتلان را وارد دستگاه قضاییه کرد. از این رو بسیار حائز اهمیت است که در دوره ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی، نسبت به انتصابات وی حساسیت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم سوابق «تمامی مردان رئیس جمهور» را برای مردم ایران و جهانیان افشا کنیم. 


کانال راسویاب در روزهای آینده اسامی و مشخصات این قاتلان را منتشر خواهد کرد.

به یاری شما نیازمندیم، ما را یاری کنید؛ پیشاپیش از تلاشهای شما برای تحقق این وظیفه مهم قدردانی می کنیم.



🔴 (https://t.me/rasuyab/10896)این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


علی کلانتری #شیراز #فارس

بسیجی، از مزدوران عملیات حوزه بسیج ۲ کمیل و گردان ضد شورش امام علی

این مزدور بسیجی از مزدوران سرکوبگر در شیراز میباشد که در سرکوب اعتراضات آبان ۹۸ در شیراز شرکت فعال داشت. 

وی همچنین مسئولیت آموزش مزدوران بسیج برای سرکوب اعتراضات را دارد.

آدرس حوزه بسیج: شیراز، فلکه اطلسی، بلوار آزادی کوچه هتل پرسپولیس، حوزه مقاومت بسیج ۲ کمیل 

آیدی تلگرام: 

@Taha_130

همراه:‌

09380203995 


هرگونه اطلاعات و مشخصات تکمیلی از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


سرهنگ پاسدار بازنشسته عباس رسولی فر #شهریار #تهران

مسئول امامزاده اسماعیل شهریار

این پاسدار جنایتکار یکی از مزدوران سرکوبگر در شهریار است.

این مزدور در سرکوب خیزش قزوین در مرداد ۷۳ و همچنین اعتراضات  اسلام‌شهر شرکت فعال داشته است، همچنین در سرکوب اعتراضات سال ۸۸  در شهریار و هدایت مزدوران سرکوبگر نقش زیادی داست. 

این پاسدار مزدور همچنین در  سرکوب اعتراضات دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ در شهریار شرکت فعال داشت . 


هرگونه اطلاعات و مشخصات تکمیلی از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar