6.10.23

سلام من اسمم محمد است ساکن تهران هستم من با دوست دخترم در حال حرکت بودیم که که یک عرب عراقی و یا لبنانی با فردی دیگر بنام شهرام که اهل بردآباد میباشد در شهریار با هم قدم میزدند.

 





حقایق قتل آرمیتا گرواند

سلام من اسمم محمد است ساکن تهران هستم  من با دوست دخترم در حال حرکت بودیم که  که یک عرب عراقی و یا لبنانی  با فردی دیگر بنام شهرام که اهل بردآباد میباشد در شهریار با هم قدم میزدند.

بازداشت شهین احمدی مادر آرمیتا گراوند توسط نیروهای امنیتی شهین احمدی عصر روز چهارشنبه ١٢ مهر بازداشت و سرنوشتش نامعلوم است



در داخل دکان که آرمیتان آمد بیرون این دونفر دنبالش راه افتادند.

یکدفعه  عربه با صدا بلند گفت بی همه چیز و زد تو سر آرمیتا شهرام هم زد دختر افتاد گمی گیج شد و سوار میترو شد شهرام با دامادش .و دوست عربش به راه خود ادامه دادند.

من در روزهای آینده امس و مشخصات قاتل آرمیتا ارسال میکنم مدیر محترم راسویاب شما در هلند هستین خوش حال میشوم که اطلاعاتی که برای شما اراسل میکنم منتشر کنید 

بعنوان یک MD نورولوژیست به صراحت اعلام میکنم یک شخص جوان خودبخود بدون سابقه بیماری خاص تحت هیچ شرایطی دچار افت فشار و بیهوشی نمیشود مگر بر اثر ضربه به سر و خونریزی داخلی اینکه دختران جوان و نوجوان چنین خودبخود دچار افت فشار میشوند از لحاظ بیولوژی محال است محال #آرمیتا_گراوند


شهین احمدی مادر آرمیتا گراوند دختر ۱۶ ساله قربانی حجاب اجباری که هم‌اکنون در بیمارستان فجر تهران در کما به سر می‌برد، توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران بازداشت شده است.
 

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، عصر روز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (۴ اکتبر ۲۰۲۳)، شهین احمدی مادر آرمیتا گراوند در محوطه بیمارستان فجر تهران توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.
 

به گفته یک منبع مطلع، بازداشت خانم احمدی با توسل به خشونت بوده و تا زمان تنظیم این خبر اطلاعی از سرنوشت و محل نگهداری وی در دسترس نیست. هه‌نگاو مطلع شده است که خانواده خانم احمدی توسط نیروهای امنیتی تهدید شده‌اند تا از رسانه‌ای کردن این خبر خودداری کنند.


طی روز گذشته رسانه‌های حکومتی مصاحبه‌ای از پدر و مادر آرمیتا را منتشر کرده‌اند. در این مصاحبه مادر آرمیتا می‌گوید: "نمی‌دانیم، گفتند فشارش افتاده" است. مصاحبه مبین این نکته است که والدین آرمیتا علیرغم فشار به قطعیت تصریحی نسبت به علت بیهوشی دخترشان ندارند.
 

هه‌نگاو پیشتر به نقل از یکی از نزدیکان خانواده گراوند نوشته بود:" این مصاحبه در محوطه بیمارستان فجر و با فشار و حضور پر تعداد نیروهای امنیتی ضبط شده و آنها تحت فشار این نیروها تن به این مصاحبه داده‌اند."


هه‌نگاو روز گذشته نیز گزارش داده بود که، نیروهای حراست آموزش و پرورش به همراه یک تیم از ماموران امنیتی در هنرستان عروة الوثقی محل تحصیل آرمیتا گراوند حاضر شده و با تهدید از دانش‌آموزان و دوستان آرمیتا خواسته‌اند هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص آرمیتا نداشته باشند. ماموران امنیتی به دانش‌آموزان اعلام کرده‌اند در صورت هر گونه اطلاع رسانی اعم از به اشتراک گذاشتن عکس‌های آرمیتا بشدت با آنها برخورد خواهد شد.


امروز توی مشهد این خانم سوار اتوبوس شد و بعد از کارت کشیدنش، راننده ماشین رو نگه داشت و خاموش کرد و گفت باید روسریت رو سرت کنی*.

*اما این خانم گفت پیاده میشم اما اول هزینه کارتی که کشیدم رو حساب کن و راننده وقتی نداد، اون خانوم هم پیاده نشد.*

*همه مسافرهای اتوبوس پشت اون خانم ایستادند و گفتن اگه میخوای پیاده‌ش کنی، پول ما رو هم بده پیاده می‌شیم*.

*در آخر راننده ناچارشدحرکت کنه*

*واقعا معنی همبستگی روفقط امروز برای اولین بار احساس کردم*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar