6.10.23

نرگس محمدی به دلیل مبارزه با ظلم بر زنان، برنده جایزه صلح نوبل شد حساب کاربری جایزه نوبل در شبکه اجتماعی اکس ( توییتر سابق) اعلام کرد که نرگس محمدی، فعال حقوق بشر برنده جایزه صلح نوبل شده است.

 




نرگس محمدی به دلیل مبارزه با ظلم بر زنان، برنده جایزه صلح نوبل شد

حساب کاربری جایزه نوبل در شبکه اجتماعی اکس ( توییتر سابق) اعلام کرد که نرگس محمدی، فعال حقوق بشر برنده جایزه صلح نوبل شده است.


این حساب در خبر فوری نوشت: کمیته نوبل نروژ تصمیم گرفته است که جایزه صلح نوبل ۲۰۲۳ را به نرگس محمدی به دلیل مبارزه با ظلم بر زنان در ایران و مبارزه برای ارتقای حقوق بشر و آزادی برای همه اهدا کند.

خبر خوش جایزە صلح نوبل برای خانم #نرگس_محمدی را کە شنیدم، از ذهنم گذشت: استقامت جواب خواهد داد، ایستادگی و پیگیری و شهامت جواب خواهد داد، امید بیهودە نیست، تحمل سختیها در مسیر رسیدن بە آزادی ارزشش را دارد، جهان صدای فریادهای ما را خواهد شنید. نرگس عزیز، تو در طول سالها ثابت کردەای کە شایستگی جایزە نوبل و بیشترش را هم داری، اما این جایزە تنها پاداش زحمات و تلاشهای فردی تو نیست، بلکە نمادی از پیروزی آزادی بر استبداد، پیروزی برابری و عدالت بر تبعیض و بیحقوقی، پیروزی زن بر زن ستیزی است. این جایزە بە جنبش آزادی زنان، بە جنبش دادخواهی، بە کارگران، دانشجویان، معلمان، بازنشستگان، بە کردها و بلوچها و دیگران، و در یک کلام بە همە مردم آزادیخواە ایران و بە جنبش تاریخساز #زن_زندگى_آزادى‌ متعلق و مدیون است. همان طور کە موفقیت شما نیز بنوبە خود بە همە جنبشهای آزادیخواهانە، عدالتخواهانە و ضدتبعیض امید و دلگرمی خواهد بخشید. نرگس عزیز، جایزە صلح نوبل مبارکت باد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar