26.10.23

جمهوری تروریستهای دولت داعش شیعە...رژیم ایران با جدیت نگران نابودی نیروهای تروریستی نیابتی خود در منطقه میباشد بر همین اساس ایران قول داده نیم میلیارد دلار بعنوان رشوه به دبیرکل سازمان ملل بدهد تا شاید اسرائیل را متقاعد کند که تروریستهای خامنه ای غزه و لبنان نابود نکند و دبیرکل از نابودی حبایب خامنه ای در منطقه جلوگیری  کند. و از سوی دیگر فرمانده ی سپاه قدس میخواهد به شیوه ای غافلگیر کننده به اسرائیل حمله کند  و به ارتش اسرائیل آسیب برساند

 


جمهوری تروریستهای دولت داعش شیعە...رژیم ایران با جدیت نگران نابودی نیروهای تروریستی نیابتی خود در منطقه میباشد بر همین اساس ایران قول داده نیم میلیارد دلار بعنوان رشوه به دبیرکل سازمان ملل بدهد تا شاید اسرائیل را متقاعد کند که تروریستهای خامنه ای غزه و لبنان نابود نکند و دبیرکل از نابودی حبایب خامنه ای در منطقه جلوگیری  کند.


 و از سوی دیگر فرمانده ی سپاه قدس میخواهد به شیوه ای غافلگیر کننده به اسرائیل حمله کند  و به ارتش اسرائیل آسیب برساند

👇

علی خامنەاێ دوجنسە است رهبر معظم دوجنسە ولواط اشهد وان الواط خامنەاێ بگیر بانبات


عراقیها پایای ایرانیها میشورند و با چیزشون بازێ میکنند خانەای ابلیس علیە السلام

------------------

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، روز چهارشنبه در جریان سخنانی در کاخ سفید درباره جنگ اسرائیل و حماس صحبت کرده است.


او در این سخنان به رهبر جمهوری اسلامی ایران اخطار داد که اگر ایران یا گروه‌های نیابتی متحد آن به پرسنل نظامی آمریکا در خاورمیانه حمله کنند، آمریکا به آن پاسخ خواهد داد.


او در کنفرانسی خبری در کنار آنتونی آلبانیز نخست وزیر استرالیا گفت: «هشدار من به آیت‌الله این بود که اگر آنها به تحرکات علیه این نیروها ادامه دهند، جواب خواهیم داد. و او باید آماده باشد.»


سخنگوی پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، روز سه‌شنبه گفت که نیروهای آمریکا و ائتلاف در یک هفته گذشته ۱۰ بار در عراق و ۳ بار در سوریه هدف حمله قرار گرفته‌اند.


به گزارش نشریه پولیتیکو چندین پرسنل نظامی آمریکا در این حملات دچار ضربه خفیف مغزی شده‌اند، اما همه آنها به خدمت بازگشته‌اند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar