15.9.19

قابل توجه کلیه هموطنان و براندازان مدتیست طرح سرکوبگرانه ای بنام #طرح_ناظر در دستور کار وحوش نیروی انتظامی قرار گرفته است.


قابل توجه کلیه هموطنان و براندازان 
مدتیست طرح سرکوبگرانه ای بنام #طرح_ناظر در دستور کار وحوش نیروی انتظامی قرار گرفته است.


 این طرح در ظاهر، مقابله با بدحجابی است اما هدف اصلی آن تشدید سرکوب و پرونده سازی برای معترضین به قوانین ظالمانه  حکومتی است. اخیرا سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران، از اجرای«طرح ناظر 3 با هدف نظارت کنترل و برخورد پلیس بر واحدهای صنفی، تولیدکنندگان و فروشندگان لباس هایی که بحث عفاف و حجاب و به طور کلی شئونات اسلامی در تهیه آنها رعایت نشده» خبر داد. در این طرح که بیش از 2 ماه است که در تهران کلید خورده است ، صدها واحد تولیدی و مغازه پلمپ و صد ها نفر از فروشندگان به مراکز ارشاد ناجا احضار شده اند و یا حداقل جریمه شده اند. 
این طرح که نقض ابتدایی ترین حقوق شهروندی و تعدی به حریم خصوصی مردم محسوب میشود، در ابتدا قرار بود که تنها برای کنترل و رصد شهروندان و توقیف خودروها اجرا شود اما اخیرا، به کنترل بیشتر اماکن، مغازه ها بسط داده شده است.
شایان یادآوریست که استفاده از دوربین های نظارتی اماکن، برای وحوش سرکوبگر، ماموریت مربوطه را تسهیل میکند.
راسویاب ضمن هشدار به همه ماموران و اجیرشدگان نهادهای حکومتی که با اجرای این طرح در سرکوب اولیه ترین حقوق مردم، شرکت میکنند، از همه مردم و آزادیخواهان و براندازان، درخواست میکند تا با معرفی این افراد و ارسال عکس و فیلم چهره آنها به راسویاب، در کمپین افشای سرکوبگران و ناقضین حقوق مردم، شرکت و در مهیا کردن مقدمات محاکمه آنها در فردای آزادی، شریک و همراه باشید.
همه سرکوبگران و شریکان سرکوب و تاراج خون مردم ایران را افشا و رسوا خواهیم کرد.

📌 (https://i.imgur.com/tjF0fCb.jpg)چهره سرکوبگران را به یاد داشته باشید

  🔴 #تروریستها_را_افشا_میکنیم
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar