7.4.20

#اختصاصی راسویاب عباس شیخ الاسلامی #مشهد #خراسان_رضوی نائب رئیس کانون وکلای خراسان و مشاور کنونی شهردار مشهد، رئیس اسبق دانشگاه آزاد و عضو فعلی هیئت علمی این دانشگاه وی دارای فساد اخلاقی و مالی است و با استفاده از اهرم شغلی، چندین پرونده را با گرفتن پول به نفع زمین خواران حل و فصل کرده است. وی از عوامل فساد چندصد میلیاردی دانشگاه آزاد مشهد است و بدلیل روابط گسترده با سپاه و قوه قضاییه تاکنون تحت تعقیب قوه قضاییه قرار نگرفته است. بدلیل رسوایی هایش در دانشگاه آزاد، در مرداد ۹۶ استعفا کرد. مدت ۷ سال بعنوان مدیریت حقوقی و املاک شهرداری مشهد، مشاور حقوقی و وکیل شهرداری مشهد کار می کرد و در این دوران توانست بر چندین پرونده اختلاس و فسادهای مالی شهرداری مشهد سرپوش بگذارد. آدرس محل کار: مشهد، قاسم آباد، خیابان استاد یوسفی همراه: 09153148848 تلگرام: @ abbassheikholeslami 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


#اختصاصی راسویاب
عباس شیخ الاسلامی #مشهد #خراسان_رضوی 
نائب رئیس کانون وکلای خراسان و مشاور کنونی شهردار مشهد، رئیس اسبق دانشگاه آزاد و عضو فعلی هیئت علمی این دانشگاه
وی دارای فساد اخلاقی و مالی است و با استفاده از اهرم شغلی، چندین پرونده را با گرفتن پول به نفع زمین خواران حل و فصل کرده است.
وی از عوامل فساد چندصد میلیاردی دانشگاه آزاد مشهد است و بدلیل روابط گسترده با سپاه و قوه قضاییه تاکنون تحت تعقیب قوه قضاییه قرار نگرفته است. بدلیل رسوایی هایش در دانشگاه آزاد، در مرداد ۹۶ استعفا کرد.
مدت ۷ سال بعنوان مدیریت حقوقی و املاک شهرداری مشهد، مشاور حقوقی و وکیل شهرداری مشهد کار می کرد و در این دوران توانست بر چندین پرونده اختلاس و فسادهای مالی شهرداری مشهد سرپوش بگذارد.
آدرس محل کار: مشهد، قاسم آباد، خیابان استاد یوسفی 
همراه:
09153148848
تلگرام:

@ abbassheikholeslami
🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar