7.4.20

امیرحسین همتی #اهواز #خوزستان جانشین و مسئول عملیات پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین حوزه ۷ شهری اهواز این مزدور بسیجی قبل از این فرمانده دسته گردان امنیتی ۱۰۳ واقع در چهارصد دستگاه اهواز بوده است. این بسیجی مزدور در تمامی اقدامات سرکوبگرانه علیه اعتراضات مردم و جوانان اهواز شرکت فعال داشته است. بخصوص وی در اعتراضات دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ مردم و جوانان را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داد و در همکاری با اطلاعات قرارگاه ابوالفضل اهواز و سپاه استان به شناسایی و دستگیری تعدادی از جوانان معترض می پرداخت. آدرس: اهواز، محله کیانپارس همراه:‌ 09187538425 آیدی تلگرام: @Amirhosen_8425 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


امیرحسین همتی #اهواز #خوزستان
جانشین و مسئول عملیات پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین حوزه ۷ شهری اهواز 
این مزدور بسیجی قبل از این فرمانده دسته گردان امنیتی ۱۰۳ واقع در چهارصد دستگاه اهواز بوده است. 
این بسیجی مزدور در تمامی اقدامات سرکوبگرانه علیه اعتراضات مردم و جوانان اهواز شرکت فعال داشته است.
بخصوص وی در اعتراضات دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸  مردم و جوانان را بشدت مورد ضرب و شتم قرار داد و در همکاری با اطلاعات قرارگاه ابوالفضل اهواز و سپاه استان به شناسایی و دستگیری تعدادی از جوانان معترض می پرداخت.
آدرس: اهواز، محله کیانپارس
همراه:‌
09187538425
آیدی تلگرام: 
@Amirhosen_8425

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar