7.4.20

سرهنگ علی نوری #مشهد #خراسان_رضوی سرکلانتر هفتم فرماندهی انتظامی مشهد از مزدورانی که در سرکوب اعتراضات در دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ در مشهد نقش فعالی داشته است و از فرماندهان سرکوب اعتراضات در مشهد محسوب میشود. این مزدور در منصب فعلی مسئولیت کلانتری های سجاد، آبکوه، شفا، سناباد و شهید هاشمی نژاد را که منطقه بزرگی از شهر مشهد از میدان شهدا تا پارک ملت مشهد را شامل میشود برعهده دارد. این مزدور ریاست اسبق کلانتری طبرسی شمالی و ریاست اسبق کلانتری آبکوه و فرماندهی گروهان کنترل اجتماعات یگان امداد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی را نیز بر عهده داشته است. آدرس: مشهد، بلوار حر عاملی، پلاک ۳۵ همراه:‌ 09153340135 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سرهنگ علی نوری #مشهد #خراسان_رضوی
سرکلانتر هفتم  فرماندهی انتظامی مشهد
از مزدورانی که در سرکوب اعتراضات در دیماه ۹۶ و آبانماه ۹۸ در مشهد نقش فعالی داشته است و از فرماندهان سرکوب اعتراضات در مشهد محسوب میشود.
این مزدور در منصب فعلی مسئولیت کلانتری های سجاد، آبکوه، شفا، سناباد و شهید هاشمی نژاد را  که منطقه بزرگی از شهر مشهد از میدان شهدا تا پارک ملت مشهد را شامل میشود برعهده دارد. 
این مزدور ریاست اسبق کلانتری طبرسی شمالی و ریاست اسبق کلانتری آبکوه و فرماندهی گروهان کنترل اجتماعات یگان امداد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی را نیز بر عهده داشته است.
آدرس: مشهد، بلوار حر عاملی، پلاک ۳۵
همراه:‌
09153340135

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar