7.4.20

دانیال صداقت #اندیمشک #خوزستان از مزدورانی که در حالیکه مسلح بود در سرکوب اعتراضات آبانماه اقدام به تیراندازی و ضرب و شتم و شناسایی و دستگیری جوانان و مردم معترض در اندیمشک میکرد. این مزدور از اراذل و اوباش و نوچه های فریدون حسنوند باصطلاح نماینده مزدور مجلس و عزت الله فاضلی کاندید نمایندگی مجلس از شهر اندیمشک میباشد که در زورگیری و جمع آوری و خرید رای در جریان باصطلاح انتخابات اخیر فعال بود. آدرس: اندیمشک همراه: ‌ 09386114364 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


 دانیال صداقت #اندیمشک  #خوزستان
از مزدورانی که در حالیکه مسلح بود در سرکوب اعتراضات آبانماه اقدام به  تیراندازی و ضرب و شتم و شناسایی و دستگیری جوانان و مردم معترض در اندیمشک میکرد.
این مزدور از اراذل و اوباش و نوچه های  فریدون حسنوند باصطلاح نماینده مزدور  مجلس و عزت الله فاضلی کاندید نمایندگی مجلس از شهر اندیمشک میباشد که در زورگیری و جمع آوری و خرید رای در جریان باصطلاح انتخابات اخیر فعال بود.
آدرس: اندیمشک
همراه:
‌ 09386114364
🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar