7.4.20

سروان اسماعیل احمدی قاتل یکی از زندانیان #میاندوآب #آذربایجان_غربی مسئول حفاظت زندان میاندوآب اسماعیل احمدی همان مزدوری است که در جریان اعتراض زندانیان نسبت به وضعیت بهداشتی زندان و عدم رعایتها در برابر شیوع بیماری کرونا، یکی از زندانیان رادر زندان میاندوآب در زیر شکنجه به قتل رسانده است. این مزدور قبل از این محافظ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد و مدتی نیز یکی از اعضای تیم حفاظت سردار خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بوده است. این مزدور در حال حاضر در سمت حفاظت زندان میاندوآب با بهانه های مختلف، زندانیان سیاسی را بشدت مورد اذیت و آزار قرار میدهد. همراه: 09382568900 هرگونه اطلاعات و مشخصات تکمیلی از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


 سروان اسماعیل احمدی قاتل یکی از زندانیان #میاندوآب #آذربایجان_غربی
 مسئول حفاظت زندان میاندوآب 
اسماعیل احمدی همان مزدوری است که در جریان اعتراض زندانیان نسبت به وضعیت بهداشتی زندان و عدم رعایتها در برابر شیوع بیماری کرونا، یکی از زندانیان رادر زندان میاندوآب در زیر شکنجه به قتل رسانده است.
 این مزدور قبل از این محافظ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد و مدتی نیز یکی از اعضای تیم حفاظت سردار خرم نیا فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بوده است. این مزدور در حال حاضر در سمت حفاظت زندان میاندوآب با بهانه های مختلف، زندانیان سیاسی را بشدت مورد اذیت و آزار قرار میدهد.
همراه: 
09382568900

هرگونه اطلاعات و مشخصات تکمیلی از این فرد را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar