7.4.20

برای مردمت زندگی کن, [24.03.20 20:17] ‼️ طاها ملکی #تهران جانشین پایگاه مقاومت بسیج رسول رضایی از حوزه ۱۷۵ این بسیجی از مزدورانی است که در سرکوب اعتراضات مردم و جوانان در آبانماه و دیماه شرکت فعال داشت. این مزدور بسیجی غالبا با موتور تریل سفید یا قرمز پلاک نظامی دیده میشود. همچنین این مزدور بسیجی معمولا با پاسداری بنام جواد لطیفی دیده میشود که در تمامی اقدامات سرکوبگرانه اعتراضات مردمی در سالهای اخیر شرکت فعال داشته است. آدرس پایگاه: تهران، سهروردی شمالی میدان نیلوفر، روبروی کلانتری ۱۰۴ عباس آباد پایگاه بسیج رسول رضایی آدرس منزل:‌تهران، مجیدیه اطلاعات و مشخصات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


برای مردمت زندگی کن, [24.03.20 20:17]
‼️ طاها ملکی #تهران
جانشین پایگاه مقاومت بسیج رسول رضایی از حوزه ۱۷۵
این بسیجی از مزدورانی است که در سرکوب اعتراضات مردم و جوانان در آبانماه  و دیماه شرکت فعال داشت.
این مزدور بسیجی غالبا با موتور تریل سفید یا قرمز پلاک نظامی دیده میشود.
همچنین این مزدور بسیجی معمولا با پاسداری بنام جواد لطیفی دیده میشود که در تمامی اقدامات سرکوبگرانه اعتراضات مردمی در سالهای اخیر شرکت فعال داشته است. 
آدرس پایگاه: تهران، سهروردی شمالی میدان نیلوفر، روبروی کلانتری ۱۰۴ عباس آباد پایگاه بسیج رسول رضایی
آدرس منزل:‌تهران، مجیدیه
اطلاعات و مشخصات تکمیلی را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar