23.5.21

نرگس محمدی به ۸۰ ضربه شلاق، ۳۰ماه حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد! ‎تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی از محکومیت خانم محمدی به حبس، شلاق و جریمه مالی خبر داد. ‎شعبه ۱۱۷۷ بیدادگاه کیفری مجتمع قضایی قدس تهران روز ۲۹ اردیبهشت رای نهایی خود را مبنی بر مجرمیت نرگس محمدی صادر و به وی ابلاغ کرد. ‎بر اساس رای صادره نرگس محمدی به تحمل ۸۰ ضربه شلاق تعزیری، ۳۰ ماه حبس و پرداخت ۲ فقره جزای نقدی محکوم شده است. ‎اتهامات سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر در این پرونده: ‎ فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق انتشار بیانیه، بیانیه مبارزه با اعدام ‎ تحصن در دفتر زندان (تحصن دی‌ماه سال ۹۸ در اعتراض به کشتار مردم در خیابان‌های سراسر کشور) ‎ تمرد از خواست ریاست و مقامات زندان (برای پایان دادن به تحصن اعتراضی) تخریب شیشه‌ها، افترا نسبت به اتهام شکنجه‌گری و ایراد ضرب و جرح عنوان شده است.

 


نرگس محمدی به ۸۰ ضربه شلاق، ۳۰ماه حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد!

‎تقی رحمانی، همسر نرگس محمدی از محکومیت خانم محمدی به حبس، شلاق و جریمه مالی خبر داد.


‎شعبه ۱۱۷۷ بیدادگاه کیفری مجتمع قضایی قدس تهران روز ۲۹ اردیبهشت رای نهایی خود را مبنی بر مجرمیت نرگس محمدی صادر و به وی ابلاغ کرد.


‎بر اساس رای صادره نرگس محمدی به تحمل ۸۰ ضربه شلاق تعزیری، ۳۰ ماه حبس و پرداخت ۲ فقره جزای نقدی محکوم شده است.


‎اتهامات سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر در این پرونده:

‎ فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق انتشار بیانیه، بیانیه مبارزه با اعدام


‎ تحصن در دفتر زندان (تحصن دی‌ماه سال ۹۸ در اعتراض به کشتار مردم در خیابان‌های سراسر کشور)


‎ تمرد از خواست ریاست و مقامات زندان (برای پایان دادن به تحصن اعتراضی) تخریب شیشه‌ها، افترا نسبت به اتهام شکنجه‌گری و ایراد ضرب و جرح عنوان شده است.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar