27.5.21

ماشین اسقاطی نظام در آستانه انتخابات! ابراهیم رئیسی (الف.ر) باتخلص «قاتل۶۷» نه به انتخابات آری به سرنگونی خامنه ای در انتخاباتی که فقط یک کاندید دارد، سگان اجرایی نظام را به دست جانوری خواهد سپرد که از حالا به قتل عام مردم فکر میکند! براستی، واکنش مردم در قبال قاتل فرزندانشان چه خواهد بود؟ نه به #انتخابات نمایشی #رای_من_سرنگونی 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔 @Rasuyab 🆔 @Rasuyab2 🆔 @Kashef_Rasu

 


ماشین اسقاطی نظام در آستانه انتخابات!

  

ابراهیم رئیسی (الف.ر) باتخلص «قاتل۶۷»


نه به انتخابات

آری به سرنگونی


خامنه ای در انتخاباتی که فقط یک کاندید دارد، سگان اجرایی نظام را به دست جانوری خواهد سپرد که از حالا به قتل عام مردم فکر میکند!

براستی،


واکنش مردم در قبال قاتل فرزندانشان چه خواهد بود؟


نه به #انتخابات نمایشی

#رای_من_سرنگونی


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


کانال راسویاب منتشر می کند

کتاب آموزشی طبقه بندی شده سپاه و بسیج

نام کتاب: عملیات روانی

 

•  فصل ششم


فصل ششم این کتاب به «رسانه ها و ابزارهای عملیات روانی» اختصاص داده شده است...



🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

راسویاب, [27.05.21 17:46]

‼️کانال راسویاب منتشر می کند

کتاب آموزشی طبقه بندی شده سپاه و بسیج

نام کتاب: عملیات روانی

 

•  فصل ششم


فصل ششم این کتاب به «رسانه ها و ابزارهای عملیات روانی» اختصاص داده شده است.

در ذیل تقسیم بندی رسانه ها بر اساس سطح عملیات روانی، دو تقسیم بندی رسانه های استراتژیکی و رسانه های تاکتیکی آورده شده است. 

در قسمت رسانه های استراتژیکی، تعریفی نوشته شده که بی شباهت به وضعیت امروزه کودکان و نوجوانان ایران نیست. در این قسمت، در مورد تعریف رسانه های استراتژیکی نوشته شده: «رسانه هایی هستند که عموماً اهداف بلند مدت و تاثیرگذاری در آینده دور را دنبال می کند. جامعه مخاطب آنها بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان است. بازی های رایانه ای، کتاب های داستان، اسباب بازی، سینما، ماهواره، اینترنت و شبکه های مجازی، انیمشن و فیلم های کارتونی از جمله این رسانه های استراتژیکی است. در این بخش آمده است: «بازی های رایانه ای نوعی سرگرمی تعاملی است ...و از خطرناک ترین ابزارهای جنگ نرم است!»


آخوندها پس از تحکیم وضعیت خود در حکومت همین شیوه ها را در پیش گرفتند. مغزشویی نوجوانان و جوانان در زمان جنگ و فرستادن آنها بر روی میادین مین یکی از نتایج همین عملیات روانی است. مغزشویی و سرگرم کردن کودکان،‌ نوجوانان و جوانان در مساجد تحت عنوان جلسات فرهنگی و ... و یا آموزش سلاح به نوجوانان در پایگاه ها و مساجد نیز بخشی از عملیات روانی نظام است که تماماً با هدف حفظ نظام صورت می گیرد و نه ارتقاء سطح دانش فکری قشر جوان کشور. و یا به عنوان مثال کانال های مختلفی تلویزیونی نظام را باز کنید؛ در هر کانال آخوندی را خواهید دید که با اراجیف و خرافه و مهملات، دارد تعریف نظام را می کند. 


همانطور که نظام با پخش برنامه های مختلف تلویزیونی به عنوان عملیات روانی بر روی ذهن کودکان گرفته تا بزرگسالان تاثیر می گذارد، در مقابل، نظام بشدت از تاثیرپذیری مردم از کانال های ماهواره ای خارج از ایران که حقایق پنهان شده آخوندها را بر ملا می کنند وحشت دارند. در قسمتی از همین فصل نوشته شده: « امروزه برخی کشورها با توجه به اثربخشی بالا و جهت دهی تلویزیون در عقاید و علایق و باورهای مخاطبان، برای پیشبرد اهداف خود اقدام به راه اندازی شبکه های تلویزیونی با زبان کشور مورد نظر در جهت تسخیر افکار عمومی آنان اقدام نموده اند. در همین راستا، کشورهای استکباری در جهت مقابله کشورهای هدف با پخش برنامه هایی خبری، فرهنگی، سیاسی و هنری، طنزآلود و ... در تحقق اهداف عملیات روانی خود بهره برداری بهینه به عمل می آورند».


یکی  از اهرم های اصلی عملیات روانی که نظام آخوندها بشدت از آن وحشت دارند ماهواره است. ماهواره تمامی سیاست های ضدمردمی و ضدانسانی نظام و تمامی تبلیغات دروغین آنرا با آگاهی رسانی بسیار گسترده، نقش برآب می کند. در قسمتی از این فصل در مورد نقش ماهواره نوشته است:

«این تکنولوژی پیشرفته آسیب ها و آثار تخریبی و نابهنجاری را نیز برای جامعه انسانی! به دنبال دارد»

به عنوان مثال، نظام تلاش می کند که احکام اعدام را مخفیانه به اجرا بگذارد و یا برخی طرح های خائنانه و ضد ملی را در خفا انجام دهد تا کسی از آن مطلع نشود اما در عصر اطلاعات، حقیقت بسرعت از طریق امکانات ارتباط جمعی از جمله ماهواره، با عکس و تصویر به اطلاع جهانیان رسانیده می شود.

و در ادامه می نویسد، ماهواره باعث‌« تسخیر افکار جوانان، رواج بی بند و باری و شهوت رانی در جامعه و ...» می شود. 

این همان ترس از رشد آگاهی جوانان برای احقاق حقوق خود و رسیدن به آزادی های مدنی و اجتماعی است که نظام بشدت از آن وحشت دارد. 



🔴 (https://t.me/rasuyab/10784)این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


راسویاب, [27.05.21 17:46]

[ Datei : فصل ششم کتاب عملیات روانی.pdf ]

‼️کانال راسویاب منتشر می کند

کتاب آموزشی طبقه بندی شده سپاه و بسیج

نام کتاب: عملیات روانی

 

•  فصل ششم


فصل ششم این کتاب به «رسانه ها و ابزارهای عملیات روانی» اختصاص داده شده است...



🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar