18.5.21

همه این برنامه ها توسط حاج منصور ارضی برگزار میشود و اقدامات حفاظتی در محور ها که بمنظور کنترل مراسم ها صورت میگیرد زیر نظر حسین ارضی است که از هیچکس فرمان نمیگیرد و سرخود عمل می کند. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔 @Rasuyab 🆔 @Rasuyab2 🆔 @Kashef_Rasu

 








همه این برنامه ها توسط حاج منصور ارضی برگزار میشود و اقدامات حفاظتی در محور ها که بمنظور کنترل مراسم ها صورت میگیرد زیر نظر حسین ارضی است که از هیچکس فرمان نمیگیرد و سرخود عمل می کند.

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

#ارسالی‼️ مافیای مسجد ارک  در تهران 


 (https://t.me/Kashef_Rasu/3402)🔸   مسجد ارک تهران پاتوق جمعی از کثیفترین و جنایتکارترین و فاسدترین، پاسداران و بسیجیان و لباس شخصی ها و اراذل و اوباش رژیم میباشد. این مجموعه مافیایی، مزدوران گروه حسین الله کرم و سعید قاسمی و اراذل اوباش و لباس شخصی های انصار حزب الله را شامل میشود که از جمله با بیت خامنه ای نیز ارتباط دارند، از جمله حاج منصور ارضی از مداحان کثیف وابسته به سپاه و بیت خامنه ای  و از نفرات نزدیک به الله کرم است و پسر وی، حسین ارضی نیز  قبلا فرمانده پایگاه بسیج مستقر در این مسجد بنام پایگاه مقاومت بسیج شهدای مسجد ارک از پایگاه های بسیج در منطقه ۱۲ تهران وابسته به ناحیه بسیج امام خمینی بوده که در حال حاضر این پایگاه بسیج بدلیل اختلافات و سگ دعواهای داخلی پاسداران تعطیل شده است.

 در حال حاضر، حسین ارضی یکی از فرماندهان لباس شخصی است که با تعدادی از اراذل و اوباش، از این مسجد بعنوان پاتوق استفاده می کنند. 

تا آبان ماه ۹۸ پایگاه بسیج شهدا مستقر در مسجد ارک بعنوان یکی از پایگاه های زیر مجموعه ناحیه بسیج امام خمینی در منطقه ۱۲ تهران از فعالتیرین پایگاه های بسیج در این منطقه، بطور رسمی فعالیت داشته ولی بعد از آن به«دلایل امنیتی، این پایگاه بسیج منحل شده است. 

پایگاه بسیج شهدا با حمایت حسن ارضی مداح بیت خامنه ای و اصرار حسین ارضی پسر وی و نیز حضور فرمانده ناحیه فعالیتش را آغاز میکند و بشدت نیز تلاش میکنند که بسیجیان بیشتری را جذب کنند و تبلیغات زیادی نیز میکنند از جمله از طریق مسجد ارک با میز های ثبت نام در نقاط بیرون و داخل مختلف مسجد ارک اقدام به عضوگیری بسیجیان می کنند.برای تبلیغات بیشتر و جذب مردم و افزایش اعضای پایگاه شیوه عضو کردن مردم در کانال تلگرام به صورت خودکار را بکار گرفتند و تعداد بسیاری بعنوان عضو بسیج ثبت نام شد.

در ادامه فعالیت های نظامی و گشت عملیاتی و تور ایست و بازرسی، دستگیری افراد مشکوک و دستبند زدن به آنان و سرکوب معترضان انتخابات و…در این پایگاه به فرماندهی حسین ارضی انجام میشد.  بتدریج حسین ارضی و مزدوران این پایگاه عملا خودشان را  از زیر فرماندهی ناحیه بسیج امام خمینی در منطقه ۱۲ خارج میکند و دیگر نه تنها  به دستورات ناحیه وقعی نمی گذارند بلکه تعداد دیگری از پایگاه های بسیج در آن منطقه را بدون اطلاع ناحیه بسیج امام خمینی زیر پوشش خودشان گرفتند.

 علیرغم جنایت های بسیاری که این پایگاه در سرکوب اعتراضات آبان ۹۸ داشته است نهایتا مدتی بعد از آبان ۹۸  بدلیل دعواها و مقابله مسلحانه با عوامل مسجد ارک،  این پایگاه  تعطیل شد و  علت آن «یکسری مشکلات حفاظتی» عنوان میشود.  در حالیکه همگان میدانستند که  علت اصلی عدم فرمان پذیری و شاخ و شانه کشیدن های پایگاه بسیج و حسین ارضی برای ناحیه بسیج  بوده است چرا که حسین ارضی و عوامل این پایگاه میخواستند که قدرت دست خودشان باشد و هر کاری که خواستند بکنند تا بر همه چیز تسلط داشته باشند. برای مثال حسین ارضی با کامپیوتر خودش حکم برای ماموریت پایگاه های بسیج دیگر  صادر میکرد و به ناحیه میبرد جهت مهر و امضا توسط فرمانده ناحیه.در این حکم ،سرحکم مشخص میشد وتعدادی زیر حکم درج میشد که در برخی حکم ها به ۳۰۰ نفر هم میرسید و نامبردگان حکم مجاز به استقاده از سلاح کلاشینکف و دستبند، افشانه اشک اور،  بیسیم، شوکر و تونفا بودند.

علی رغم تعلیق رسمی فعالیت های این پایگاه، ولی این پایگاه همچنان به فعالیت هایش ادامه می دهد و بسیار بیشتر از گذشته خارج از کنترل ناحیه فعالیتهایش افزایش پیدا میکند، بطوریکه در حال حاضر از طریق پول های دریافتی تحت عنوان صدقه، برای خودشان تجهیزات تهیه میکنند از جمله صندوق های چوبی طراحی شده چراغ دار به تعداد زیاد و جدا از صندوق های نقدی و تهیه بالای ۲۰ عدد دستگاه کارت خوان به صورت مجهز متصل به مودم برای جمع آوری صدقه و کمک به مسجد ارک و کفاره روزه وفطریه در ایام ماه رمضان؛ شعبانیه یا فاطمیه یا ایام محرم. همچنین این گروه خودشان حفاظت و نگهبانی برقرار میکنند و با بی سیم ها و تجهیزاتی که در اختیار دارند  به فعالیت خود ادامه میدهند(گروه های جمع آوری صدقه بعد از گذشت هفته اول ماه رمضان برای ارتباط با افراد خودشان تجهیرات ارتباطی تهیه کردند). همچنین  انتظامات محورها هم  که سال های زیادی از ارگان های مختلف تجهیزات ارتباطی و… تهیه کرده بودند، بعد از گذشت چند روز تجهیزات را تحویل داده و در هفته آخر ماه رمضان برای خودشان تجهیزات ارتباطی شخصی تهیه کردند.

آنها تجهیزاتی را که در اختیار دارند اموال شخصی خود محسوب میکنند چرا که از پول صدقاتی که به بهانه مسجد جمع آوری شده است تهیه کرده اند. تجهیزاتی شامل بی سیم، پوتین،لباس 5.11 نظامی که مرتبا نیز تامین مجدد میشود.


Telegram (https://t.me/Kashef_Rasu/3402)

کانال (توییتر) راسویاب

#ارسالی

‼️ مافیای مسجد ارک  در تهران 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar