23.5.21

سید محمدحسین میرعمادی #تهران مشاور رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی و از مزدوران بسیجی و حراستی در دانشگاه های تهران مرکز و علوم پزشکی این مزدور بسیجی همچنین در ناحیه سپاه استان البرز فعالیت مزدوری دارد و در سرکوب اعتراضات و شناسایی جوانان مخالف شرکت دارد.

 


سید محمدحسین میرعمادی    #تهران      

مشاور رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی و از مزدوران بسیجی و حراستی در دانشگاه های تهران مرکز و علوم پزشکی

این مزدور بسیجی همچنین در ناحیه سپاه استان البرز فعالیت مزدوری دارد و در سرکوب اعتراضات و شناسایی جوانان مخالف شرکت دارد.


این مزدور بسیجی از عوامل و نوچه های سردار صابری رئیس حراست دانشگاه آزاد است که در دانشگاه آزاد واحدعلوم پزشکی تهران با پوش دانشجو اقدام به شناسایی دانشجویان مخالف و معترض میکند. 

این مزدور در دیماه ۹۶ با همکاری سجاد باغ شیخی و علیرضا صمدی و رضا قدرتی و محمد توانا از مزدوران بسیج دانشجویی در شناسایی دانشجویان مخالف شرکت داشت که به دستگیری و  اخراج تعدادی از آنان منجر شد. 

آدرس منزل: محمدشهر 

آیدی تلگرام: 

@s_mohammadhossein_m

پیج اینستاگرام: 

s_mohammadhossein.m.2



🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


حسین ابراهیمی #شهرری #تهران      

فرمانده گردان امام علی در ناحیه سپاه حضرت عبدالعظیم

این بسیجی مزدور همچنین با اراذل و اوباش و وحوش لباس شخصی و بسیجی مسجد ارک و فرمانده آنها حسین ارضی ارتباط دارد و در سرکوب اعتراضات مردم در جنوب و جنوب غرب تهران، ملارد و بهارستان شرکت فعال داشته است.

این بسیجی مزدور در حال حاضر نیز در گشت و ایست و بازرسی ها در شهرری و منطقه جنوب تهران نقش زیادی دارد. آدرس: تهران، نفرآباد

هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.

آیدی تلگرام: 

@khakiyaan

پیج اینستاگرام: 

khakiyaan1

همراه: 

09194747133



هرگونه اطلاعات و مشخصات تکمیلی از این مزدوران را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar