24.5.21

شناسایی کنید! 🔸 مزدوران محافظ وزیرکشور رحمانی فضلی، جنایتکاری که در آبان ۹۸ گفت تلفات نداشتیم و کسی را نکشتیم در حالیکه پاسداران و نیروهای انتظامی نظام، حداقل ۱۵۰۰ نفر از معترضین را به گلوله بستند و ۱۲۰۰۰ نفر را دستگیر نمودند. این جنایتکار هرروزصبح بین ساعت ۷ الی ۸ با اسکورت محافظینش به وزارت کشور میروند. هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔 @Rasuyab 🆔 @Rasuyab2 🆔 @Kashef_Rasu

 


شناسایی کنید!


🔸 مزدوران محافظ وزیرکشور رحمانی فضلی، جنایتکاری که در آبان ۹۸ گفت تلفات نداشتیم و کسی را نکشتیم در حالیکه  پاسداران و نیروهای انتظامی نظام، حداقل ۱۵۰۰ نفر از معترضین را به گلوله بستند و ۱۲۰۰۰ نفر را دستگیر نمودند.

این جنایتکار هرروزصبح بین ساعت ۷ الی ۸ با اسکورت محافظینش به وزارت کشور میروند.


هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


کانال راسویاب منتشر می کند

کتاب آموزشی طبقه بندی شده سپاه و بسیج

نام کتاب: عملیات روانی

 

•  فصل سوم


فصل سوم به اهداف و زمینه های عملیات روانی می پردازد. در این فصل به تاثیر عملیات روانی بر خودی ها نیز اشاره است که مهمترین کارکرد آن تقویت روحیه مقاومت و پایداری مردم و حمایت از نیروهای نظامی در میدان نبرد می باشد. یعنی به نیروهای سپاهی و بسیجی آموزش می دهند که چگونه با پخش دروغ و شایعه روحیه بسیجی ها را بالا ببرند.

در این فصل، در مورد روش ها و تاکتیک های عملیات روانی آمده است: « یکی از تاکتیک های عملیات روانی فریب است و برای عملی نمودن تاکتیک فریب، از تکنیک دروغ و جعل می توان استفاده کرد».

یعنی همان کاری که آخوندها در ۴۲ سال گذشته به وفور از این تاکتیک ها و تکنیک ها علیه مردم استفاده کرده اند.

نتیجه ای که در آموزش این فصل برای نیروهای بسیجی و سپاه دارد این است که همواره در جامعه و علیه مردم باید از دروغ و شایعه و فریب استفاده کرد تا بتوان کارهای را پیش برد!. 


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar