12.5.21

نتانیاهو: حماس و جهاد اسلامی هزینه بسیار سنگینی پرداخته و خواهند پرداخت. خونشان به گردن خودشان است. بنیامین نتانیاهو دقایقی پیش در کانال رسمی اسراییل حاضر شد و به شهروندان اسراییلی خبر داد که این حملات برای حماس و جهاد اسلامی بسیار گران تمام شد. نتانیاهو در ادامه افزود؛ این حملات برای حماس و جهاد اسلامی هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت، خونشان به گردن خودشان است. نخست وزیر اسرائیل در ادامه گفت که اسراییل تصمیم گرفته که مقابل حملات حماس و جهاد اسلامی مقابله کنه و این جنگ تازه شروع شده و ممکنه زمان زیادی بطول بیانجامد.

 


نتانیاهو: حماس و جهاد اسلامی هزینه بسیار سنگینی پرداخته و خواهند پرداخت. خونشان به گردن خودشان است.



بنیامین نتانیاهو دقایقی پیش در کانال رسمی اسراییل حاضر شد و به شهروندان اسراییلی خبر داد که این حملات برای حماس و جهاد اسلامی بسیار گران تمام شد.

نتانیاهو در ادامه افزود؛ این حملات برای حماس و جهاد اسلامی هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت، خونشان به گردن خودشان است.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه گفت که اسراییل تصمیم گرفته که مقابل حملات حماس و جهاد اسلامی مقابله کنه و این جنگ تازه شروع شده و ممکنه زمان زیادی بطول بیانجامد.

واکنش نخست وزیر اسرائیل بە حملات موشکی

نتانیاهو: اسرائیل با شدت زیادی پاسخ خواهد داد ما هدف قرار دادن سرزمین، پایتخت، شهروندان و سربازان خود را تحمل نخواهیم کرد. این ترسوترین چیز است.

مزدوران جمھوری اسلامی در وحشت بزرگی به سر می برند

بدبخت مردم غزه که باید تاوان دخالت آخوندها و عیش و نوش سران حماس را بپردازند .
🔻موافقت کابینه اسرائیل با حملات گسترده هوایی به غزه

در حالی‌که کابینه اسرائیل با حملات گسترده هوایی علیه غزه موافقت کرد، سخنگوی ارتش این رژیم گفت، حماس ظرف روزهای آینده بهای این حملات را پرداخت خواهد کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar