22.5.21

حوثی‌ها ٤٢ شهروند یمنی را به اتهام برچیدن تصاویر خامنه‌ای ربودند پس از برچیدن تصاویر "علی خامنه‌ای" ، "قاسم سلیمانی" و "حسن نصرالله" در یمن، حوثی‌ها ده‌ها نفر از اهالی روستای "العره فی الاهجر" را بازداشت کردند.

 


حوثی‌ها ٤٢ شهروند یمنی را به اتهام برچیدن تصاویر خامنه‌ای ربودند


پس از برچیدن تصاویر "علی خامنه‌ای" ، "قاسم سلیمانی" و "حسن نصرالله" در یمن، حوثی‌ها ده‌ها نفر از اهالی روستای "العره فی الاهجر" را بازداشت کردند.

به گزارش آواتودی، تروریست‌های حوثی مورد حمایت جمهوری اسلامی با خودروهای نظامی وارد این روستاهای غرب صنعا شده و ده‌ها تن از اهالی را به علت برچیدن این پلاکارد‌ها ربوده و تحویل زندان اطلاعات این گروه داده‌اند.


سازمان آمریکایی - یمنی (ACJ) اعلام کرد؛ در اواخر ماه رمضان ده‌ها تن از اهالی روستای "العرة فی الاهجر" از توابع استان "المحویت یمن" به اتهام برچیدن پلاکاردهای حاوی شعارهای مذهبی و تصاویر خامنه‌ای و قاسم سلیمانی توسط انصارالله و حوثی‌ها بازداشت شده‌اند.


عوامل تروریست‌ تحت حمایت جمهوری اسلامی، با ورود مستقیم به منازل شخصی و مسجد، ۴۲ شهروند را بازداشت و روانه زندان سری حوثی‌ها در مرکز شهرستان شبام کرده‌اند.


براساس گزارش این موسسه حقوق بشری، گروهی از حوثی‌های مسلح با سه دستگاه خودرو نظامی وارد آن منطقه شده‌اند. این افراد از "فواز فارغ" فرمانده شبه‌نظامیان حوثی در شهرستان شبام و معاونش ٔ"احمد الخدری" دستور می‌گیرند.⁠ ⁠


این گروگان‌ها هم‌اکنون در زندان‌های ویژه گروه‌های تروریستی، به منظور اعتراف به آنچه حوثی‌ها اتهام می‌نامند، تحت فشار و شکنجه شدید قرار دارند و خویشاوندان این گروگان‌ها تاکنون از سرنوشت آن‌ها اطلاعی ندارند

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar