25.1.20

هشدار! هشدار! هشدار به تمامی بسیجیان خامنه ای پس از 8 سال در شرایطی در نماز جمعه تهران ظاهر شد که بحرانها و فساد و نابسامانی های اقتصادی، سیاسی و نظامی و فشارهای بین المللی و همچنین نارضایتی های داخلی بدلیل ناکارآمدی و عدم مدیریت سراپای این حکومت را فرا گرفته است؛ خامنه ای حرفی برای گفتن نه برای خودی و نه برای جامعه بین المللی و نه برای میلیونهای ایرانی نداشت. از طرفی ما شاهد دزدیهای نجومی و چپاول اموال مردم در مسیر پر کردن جیب های سران نظام، آقازاده ها و سرداران سپاه که فرزندان آنان در خارج کشور به زندگی و یا تحصیل و کار مشغول هستند و شما، تنها بعنوان یک ابزار سرکوب و سوءاستفاده، با داشتن


هشدار! هشدار!
هشدار به تمامی بسیجیان
خامنه ای پس از 8 سال در شرایطی در نماز جمعه تهران ظاهر شد که بحرانها و فساد و نابسامانی های اقتصادی، سیاسی و نظامی و فشارهای بین المللی و همچنین نارضایتی های داخلی بدلیل ناکارآمدی و عدم مدیریت سراپای این حکومت را فرا گرفته است؛ خامنه ای حرفی برای گفتن نه برای خودی و نه برای جامعه بین المللی و نه برای میلیونهای ایرانی نداشت. از طرفی ما شاهد دزدیهای نجومی و چپاول اموال مردم در مسیر پر کردن جیب های سران نظام، آقازاده ها و سرداران سپاه که فرزندان آنان در خارج کشور به زندگی و یا تحصیل و کار مشغول هستند و شما، تنها بعنوان یک ابزار سرکوب و سوءاستفاده، با داشتن مشکلات مالی و معیشتی و شغلی، از تفکر و اعتقادات مذهبی تان مورد استفاده قرار گرفته اید و شما را وارد یک پروسه باطل کرده اند.


آیا از خود پرسیده اید که چرا فرزندان سرداران و مسئولین کشور هیچکدام حتی یک ساعت هم در بسیج نبوده و بطور خاموش، از ایران خارج شده و یا به کسب و کار بی صدا مشغول هستند و مدارکی در سامانه بسیج ندارند و در مقابل، شما با داشتن مشکلات مالی و شغلی دست در گریبان هستی؟ علت این است که آنان عاقلند! و به آینده خود و فرزندان خودشان می اندیشند و قرار نیست که در مقابل ملت و جوانان و گرسنگان قرار گیرند. اما شما بعنوان سرباز حافظ منافع آنان در کف خیابان هستی؛ با آینده ای تاریک و منفور. بدان، یک روز آنان هم بایستی پاسخگو باشند امان نه به اندازه شما بسیجیان که در سرکوب و ترور و دستگیری با این نظام همسو بوده اید.
هیچ توجیهی برای اینکه من بسیجی بودم و برای اعتقاداتم، دست به منفورترین کار زده ام وجود ندارد. بسیجی در یک جمله خلاصه می شود: خدنگ و ابزار سرکوب بدون جیره و مواجب.
اگر دانشجو هستی، بدان، فردا روزی که از این ایده و افکار آزاد شدی نه جای در خارج داری و نه در ایران آزاد،‌ چرا؟
جوابش را خواهیم داد.
دانشجوی عزیز بسیجی، حتی نظام برای آلوده کردن تو و سوءاستفاده از تو با طرح علم الهدی برای استفاده ابزاری و مجانی از تو فرزند ایران برای یکسال خدمت رایگان در سپاه جهت سه ماه کسر خدمت بدون هیچ امکانات و تسهیلاتی، تو را با درخواست خودت بکار می گیرد تا نام و مشخصات تو ثبت شده و قابل ردیابی و کنترل جهانی بوده و در آینده ایران آزاد هم نتوانی سر به افتخار بلند کنی.
دو گزینه در مقابلتان متصور است: امروز ایران، یا فردای ایران
سوال اين است كه شما در كجاي تاريخ قرار ميگيريد، و براستی سرنوشت شما پس از سرنگونی این حکومت، چه خواهد شد؟ آیا مجازات در انتظارتان خواهد بود؟ شک نکنید،‌ و در آن زمان، وارد تاریک ترین روزهای زندگی خود خواهید شد.
شما با انتخاب خود ميتوانيد در مسير مردم قرار گرفته و بخشي از تاريخ پايان این حکومت باشيد و یا در آینده بخواهيد در مقابل مردم قرار بگیريد.
اسامی و مشخصات تمامی بسیجیان چه در پایگاهها و چه در حوزه ها و چه در یگانهای امنیتی و یا گردان ها، در سامانه ناب سپاه تحت نظارت معاومت سرمایه انسانی و تکریم بسیج و رزمندگان، ثبت و به روز رسانی می شود و تمامی این مشخصات اعم از شماره ملی ـ نام ـ نام خانوادگی ـ شناسه بسیجی ـ نوع عضویت ـ نام پدر ـ شماره شناسنامه ـ آدرس ـ شماره تلفن – گردان – یگان – حلقه صالحین تماما وجود دارد و ما به آن دسترسی داشته و داریم و هر زمان، به روز شده آن را در اختیار داریم. این امر را بدانید که در صورت خروج شما از بسیج، سازمان بسیج سپاه اقدام به کسر و حذف نام شما نمی کند چرا که این ها را برای آمارسازی و دریافت بودجه نیاز دارد؛ پس نام شما تا ابد در لیست خواهد بود؛ چه این رژیم باشد و چه نباشد.
برای آخرین بار و هشدار
بسیجی،‌تو فرزند ایران و متعلق به ایران و ملت هستی. از تور ابزاری سرکوب و ترور نظام خارج شو، از تسلط سپاه تروریستی که شما را به عنوان ابزار و خدنگ مورد استفاده قرار می دهد خارج شو، با ریزشی که در این نهاد بطور جدی آغاز شده، شما نیز به ملت عزیز ایران بپیوندید.

مجموعه راسویاب ـ بهمن ۱۳۹۸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar