22.1.20

‼️بابک اکرمی #سنندج #کردستان وی دلال ستاد اجرایی فرمان خمینی و خریدار منزل های توقیفی خانواده های زندانیان سیاسی و پیشمرگه ها در سنندج است. اکرمی از اعضای حلقه امنیتی تیر خلاص زن فرودگاه سنندج فرزاد پورانی است و با توصیه و سفارش فرزاد پورانی و عباد زینبی به ستاد اجرایی فرمان امام در کردستان وصل شد و با استفاده از رانت امنیتی این نهاد، بسیاری از منازل توقیفی خانواده های پیشمرگه و فعالان سیاسی مخالف حکومت را که توقیف شده بودند، با قیمت بسیار ناچیزی خریداری می کرد و سپس با قیمت بالایی به دیگران می فروخت.


‼️بابک اکرمی #سنندج #کردستان
وی دلال ستاد اجرایی فرمان خمینی و خریدار منزل های توقیفی خانواده های زندانیان سیاسی و پیشمرگه ها در سنندج است.
اکرمی از اعضای حلقه امنیتی تیر خلاص زن فرودگاه سنندج فرزاد پورانی است و با توصیه و سفارش فرزاد پورانی و عباد زینبی به ستاد اجرایی فرمان امام در کردستان وصل شد و با استفاده از رانت امنیتی این نهاد، بسیاری از منازل توقیفی خانواده های پیشمرگه و فعالان سیاسی مخالف حکومت را که توقیف شده بودند، با قیمت بسیار ناچیزی خریداری می کرد و سپس با قیمت بالایی به دیگران می فروخت.
بابک اکرمی در سنندج صاحب پیتزا شهروند در خیابان آبیدر و دهها باب منزل توقیفی در این شهر است. 
بابک اکرمی در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای هواپیمای سرنگون شده اوکراینی توسط سپاە پاسداران، در بهشت محمدی سنندج به همراه نیروهای لباس شخصی مشغول گرفتن فیلم و عکس از مردم بود.
شماره تلفن پیتزا شهروند:

33290360
🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar