8.10.21

سید محمود صفری#ارومیه #آذربایجان_غربی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی این مزدور ولایت معاش نقش زیادی در شناسایی دانشجویان مبارز و مخالف و اذیت و آزار دانشجویان به بهانه های واهی و بخصوص دانشجویان دختر دانشگاهها و همچنین هموطنان کرد دارد. این مزدور بسیجی که بخصوص در بین دانشجویان منفور میباشد رابطه فعالی با پاسداری بنام رنجی معاون بازرسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا دارد که او را در تمامی اقدامات ضد مردمی و ضد دانشجویان مخالف و معترض حمایت میکند. این مزدور در حال حاضر نیز در تلاش برای افزایش فعالیت های ضد دانشجویی خود و انتقال به تهران در شرایط کنونی دولت رئیسی است آدرس محل کار: آذربایجان غربی، ارومیه، فلکه مجسمه بالاتر از تامین اجتماعی، بسیج دانشجویی آذربایجان غربی همراه:‌ 09143496080 - 09368968335 هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔 @Rasuyab 🆔 @Rasuyab2 🆔 @Kashef_Rasu

 


سید محمود صفری#ارومیه #آذربایجان_غربی

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی 

این مزدور ولایت معاش نقش زیادی در شناسایی دانشجویان مبارز و مخالف و اذیت و آزار دانشجویان به بهانه های واهی و بخصوص دانشجویان دختر دانشگاهها و همچنین هموطنان کرد دارد.

این مزدور بسیجی که بخصوص در بین دانشجویان منفور میباشد رابطه فعالی با پاسداری بنام رنجی معاون بازرسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا دارد که او را در تمامی اقدامات ضد مردمی و ضد دانشجویان مخالف و معترض حمایت میکند. 

این مزدور در حال حاضر نیز در تلاش برای افزایش فعالیت های ضد دانشجویی خود و انتقال به تهران در شرایط کنونی دولت رئیسی است 

آدرس محل کار: آذربایجان غربی، ارومیه،  فلکه مجسمه بالاتر از تامین اجتماعی، بسیج دانشجویی آذربایجان غربی

همراه:‌

09143496080 - 09368968335


هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar