16.10.21

بزرگترین رزمایش هوایی با شرکت نیروهای هوایی هفت کشور قدرتمند، در اسرائیل برگزار می شود بزرگترین همایش هوایی اسرائیل با شرکت واحدهایی از نیروهای هوایی هفت کشور جهان، هفته آینده در یک پایگاه نیروی هوایی آغاز می شود. در این رزمایش شیوه

 


بزرگترین رزمایش هوایی با شرکت نیروهای هوایی هفت کشور قدرتمند، در اسرائیل برگزار می شود

بزرگترین همایش هوایی اسرائیل با شرکت واحدهایی از نیروهای هوایی هفت کشور جهان، هفته آینده در یک پایگاه نیروی هوایی آغاز می شود. در این رزمایش شیوه 

بزرگترین همایش هوایی اسرائیل با شرکت واحدهایی از نیروهای هوایی هفت کشور جهان، هفته آینده در یک پایگاه نیروی هوایی آغاز می شود. در این رزمایش شیوه های جدید رویارویی با خطرات مورد تمرین قرار می گیرد و کشورهای شرکت کننده آخرین تکنولوژی ها و شیوه ها عملیاتی خود را به یکدیگر نشان خواهند داد و راه های مقابله با خطرات را با هماهنگی تمرین خواهند کرد.

این رزمایش با نام رمز “پرچم آبی” از روز یکشنبه (پس فردا) در یک پایگاه نیروی هوایی در صحرای نگب در جنوب اسرائیل آغاز می شود و حدود دو هفته ادامه خواهد یافت.

نیروهای هوایی ایالات متحده، آلمان، ایتالیا، بریتانیا، فرانسه، هند و یونان واحدهایی را برای شرکت در این رزمایش به اسرائیل فرستاده اند که همگی در پایگاه هوایی اوگذا در جنوب اسرائیل متمرکز شده اند.

در این رزمایش، شیوه های مختلف در نبردهای هوایی و همچنین نبرد هوایی-زمینی تمرین خواهد شد و انواع هواپیماهای جنگی در آن شرکت خواهند داشت.

یکی دیگر از مواردی که تمرین خواهد شد، رویارویی با موشک های دشمن است که به سوی جنگنده های در حال پرواز شلیک می شود.

نبرد در خاک دشمن نیز یکی از موضوع های مورد تمرین خواهد بود.

از پیش اعلام گردیده که در روزهای اجرای این رزمایش در برخی مناطق اسرائیل صدای مداوم پرواز جنگنده ها شنیده خواهد شد و اکثر هواپیماها هنگام پرواز در ارتفاع کم، از فراز شهرهای بزرگ مانند تل آویو و اورشلیم نیز خواهند گذشت.

نیروی هوایی اسرائیل می گوید که این رزمایش بی سابقه، امکان می دهد که ارتش اسرائیل با شیوه نبرد نیروهای هوایی کشورهای دیگر آشنا شود و تازه ترین تکنولوژی رزمی از جانب هفت کشور مورد تمرین قرار گیرد و همکاری بین المللی برای رویارویی با دشمن مشترک تحکیم گردد.

برگزاری چنین رزمایشی در اسرائیل، موجب افتخار این کشور است و نشان می دهد که نیروی هوایی کشور در چه سطح بالایی قرار دارد که حتی نیروهای هوایی کشورهای بزرگ نیز مایلند با آن آشنا شوند.

این رزمایش، با پرواز دسته جمعی همه هواپیماهای شرکت کننده، بر قراز آسمان اورشلیم، پایتخت اسرائیل آغاز می شود. خلبانان خارجی، به علامت احترام، از بالای کنست (پارلمان اسرائیل) خواهند گذشت. فرماندهی این پرواز را ژنرال عمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی اسرائیل در دست خواهد داشت که با هواپیمایی از نوع اف ۱۵ را در کنار هواپیمای اف ۳۵ رادار گریز پرواز خواهد داد.

به دنبال فرمانده نیروی هوایی اسرائیل در این پرواز نمایشی و تشریفاتی، فرمانده نیروی هوایی آلمان پرواز خواهد کرد که برای ادای احترام نسبت به اسرائیل، هواپیمای جنگی او به رنگ پرچم ملی اسرائیل تزئین شده است.

مقامات نیروی هوایی اسرائیل می گویند: در همان حال که به ماموریت های روزانه و دفاع از حریم هوایی اسرائیل و خنثی کردن برنامه های دشمن ادامه خواهند داد، برگزاری این رزمایش نیز می تواند برای آن ها بسیار آموزنده باشد.

https://radis.org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar