12.10.21

‼️سروان عبدالحسین خدیو #بوشهر #شیراز #فارس از مزدوران اطلاعات نیروی انتظامی بوشهر این مزدور از مزدوران اسبق حفاظت اطلاعات استان فارس بود که سپس به پلیس شیراز و بعد به اطلاعات نیروی انتظامی در شیراز منتقل و زیر دست و از عوامل سرهنگ بدنام و دژخیمی بنام تولایی بود. این مزدور بعدا بدلیل شناخته شدگی به استان بوشهر منتقل شد.

 


‼️سروان عبدالحسین خدیو  #بوشهر #شیراز #فارس

از مزدوران اطلاعات نیروی انتظامی بوشهر

این مزدور از مزدوران اسبق حفاظت اطلاعات استان فارس بود که سپس به پلیس شیراز و بعد به اطلاعات نیروی انتظامی در شیراز منتقل و زیر دست و از عوامل سرهنگ بدنام و دژخیمی بنام تولایی بود. این مزدور بعدا بدلیل شناخته شدگی به استان بوشهر منتقل شد.


برادران او مجید خدیو و وحید خدیو نیز از اراذل و اوباش و مزدوران بسیجی پایگاه مقاومت صاحب الزمان و از عوامل سرکوب و اذیت و آزار مردم شیراز بودند.

همچنین این مزدور در اعتراضات سال ۸۸  درکوی دانشگاه به همراه افراد دیگری از حفاظت اطلاعات بنام محسن امیدیان و جوکار و دهقان و ... تعدادی دیگر درشناسایی و دستگیری و سرکوب و ضرب و شتم دانشجویان نقش بسیار فعالی داشتند.

همراه: 

09356001361


هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar