16.10.21

سینا نجاتی فرد #فردیس #البرز مسئول عملیات پایگاه مقاومت بسیج شهید کرامت فردیس و ز مزدوران بسیجی قدیمی این پایگاه که مدتی نیز معاون عملیات و تایید صلاحیت این پایگاه بسیج را برعهده داشت. این بسیجی از مزدوران سرکوبگر در فردیس است که در تمامی فعالیت های سرکوبگرانه مزدوران علیه اعتراضات و تجمعات مردمی و ضرب و شتم و شناسایی و دستگیری مردم و جوانان معترض در فردیس و در کرج شرکت فعال داشته است. این مزدور دارای یک بنگاه معاملات ملکی در فردیس نیز هست. آدرس منزل:کرج، فردیس، جاده ملارد، گلستان۶، پلاک۲۱، واحد ۵ همراه:‌ 09369216511

 


سینا نجاتی فرد #فردیس #البرز

مسئول عملیات پایگاه مقاومت بسیج شهید کرامت فردیس و ز مزدوران بسیجی قدیمی این پایگاه که مدتی نیز معاون عملیات و تایید صلاحیت این پایگاه بسیج را برعهده داشت.

این بسیجی از مزدوران سرکوبگر در فردیس است که در تمامی فعالیت های سرکوبگرانه مزدوران علیه اعتراضات و تجمعات مردمی و ضرب و شتم و شناسایی و دستگیری مردم و جوانان معترض در فردیس و در کرج شرکت فعال داشته است.

این مزدور دارای یک بنگاه معاملات ملکی در فردیس نیز هست. 

آدرس منزل:کرج، فردیس، جاده ملارد، گلستان۶، پلاک۲۱، واحد ۵ 

همراه:‌

09369216511


هرگونه اطلاعات و مشخصات از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.


🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.


🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی

🆔 @Rasuyab

🆔 @Rasuyab2

🆔 @Kashef_Rasu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar