9.10.21

در ماه گذشته، زنان و مردان جنگجوی موساد به عملیاتی رفتند که هدفش بدست آوردن مدارکی جدید درباره سرنوشت و مکان کمک خلبان مفقود ران آراد بود.

 


در ماه گذشته، زنان و مردان جنگجوی موساد به عملیاتی رفتند که هدفش بدست آوردن مدارکی جدید درباره سرنوشت و مکان کمک خلبان مفقود ران آراد بود.


این یک عملیات پیچیده و گسترده بود و این تنها چیزیست که فعلا میتوان در این باره فاش کرد.


ما یک بار دیگر تلاش کردیم که بفهمیم بر سر ران اراد چه آمده است.


من از جنگجویان موساد از طرف خودم و از طرف همسر و دختر ران، تامی و یووال اراد، بخاطر فداکاریشان، انجام وظیفه و برادری بین جنگجویان بعد از این سالهای متمادی تشکر میکنم.


من همچنین از همکاری استثنایی ارتش اسراییل و سازمان امنیت داخلی در این موضوع کمال تشکر دارم.


رها کردن اسرا از بند یکی از ارزشهای دین یهود است که تبدیل به یکی از مقدسترین ارزشهای کشور اسراییل نیز شده است.


ما به فعالیت برای بازگرداندن همه فرزندانمان از هر کجا که هستند ادامه خواهیم داد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar