8.10.21

عباس واحدیان، مخالف سیاسی که در بازداشت بی‌ضابطه به سر می‌برد، در معرض خطر شکنجه و سایر بدرفتاری‌ها قرار دارد. از زمان بازداشت در ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ او در سلول‌های انفرادی بازداشتگاه وزارت اطلاعات مشهد نگهداری می‌شود و از ملاقات و دسترسی به وکیل و خانواده‌اش محروم است. 🟡مقامات ایران باید فورا و بدون قید و شرط او را آزاد کنند، چرا که او تنها به خاطر استفاده صلح‌آمیز از حق آزادی بیان و حق تشکل و تجمع، از جمله از طریق امضای نامه سرگشاده حاوی درخواست استعفای علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، بازداشت شده است.

 


عباس واحدیان، مخالف سیاسی که در بازداشت بی‌ضابطه به سر می‌برد، در معرض خطر شکنجه و سایر بدرفتاری‌ها قرار دارد. از زمان بازداشت در ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ او در سلول‌های انفرادی بازداشتگاه وزارت اطلاعات مشهد نگهداری می‌شود و از ملاقات و دسترسی به وکیل و خانواده‌اش محروم است.   

🟡مقامات ایران باید فورا و بدون قید و شرط او را آزاد کنند، چرا که او تنها به خاطر استفاده صلح‌آمیز از حق آزادی بیان و حق تشکل و تجمع، از جمله از طریق امضای نامه سرگشاده حاوی درخواست استعفای علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، بازداشت شده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar