1.1.20

‼️#راسویاب دوساله شد... ضمن تبریک سال نو میلادی به هم میهنان مسیحی، مجموعه راسویاب فعالیت خود را در تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۶ با افشای وحوش و مزدوران شروع و علیرغم تهدیدات و خط و نشان کشیدن های نهادهای اطلاعاتی و امنیتی، همچنان تا همین امروز پر قدرت تر از همیشه به کار خودش ادامه داده است.


‼️#راسویاب دوساله شد...
ضمن تبریک سال نو میلادی به هم میهنان مسیحی، مجموعه راسویاب فعالیت خود را در تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۶ با افشای وحوش و مزدوران شروع و علیرغم تهدیدات و خط و نشان کشیدن های نهادهای اطلاعاتی و امنیتی، همچنان تا همین امروز پر قدرت تر از همیشه به کار خودش ادامه داده است. 


ضمن تشکر و قدردانی از کلیه دوستان، همکاران و طرفداران راسویاب که تا امروز ما را در افشای مزدوران یاری رسانده اند، از این رو ذیلا بیلان کار این مجموعه را که شامل افشای نیروهای اطلاعات سپاه، بسیج، سپاه، وزارت اطلاعات، انتظامی، نیروهای حراست ادارات- دانشگاه ها- وزارتخانه ها و فاسدین اقتصادی و مراکز سرکوب میشود را به حضورتان میرسانیم.
 این مجموعه طی دو سال گذشته با کمک دوستداران آزادی موفق به شناسایی و افشای نزدیک به ۵۰۰۰  تن از سرکوبگران نهادهای سرکوبگر و فاسدینی که در غارت اموال مردم دست داشته اند، نزدیک به ۹۰ مرکز مخفی و علنی سرکوب شامل بازداشتگاه های موقت دستگیرشدگان اعتراضات سراسری دی ماه و مردادماه  و آبانماه شده است که در میان آنها، نزدیک به ۳۳۰ پست آن، ویژه و اختصاصی بوده و هچنین اعضای شورای تأمین ۲۰ شهر را افشا کردیم. در این بین نزدیک به ۲۱ مورد خطا در طی دو سال گذشته داشته ایم که از مخاطبان در این رابطه پوزش و عذرخواهی میکنیم.
همچنین ۷ مجله ویژه در رابطه معرفی مراکز سرکوب، نواحی بسیج، شوراهای تأمین و ..... (https://i.imgur.com/lUDS1Uy.jpg) انتشار یافت 
دست اندرکاران مجموعه راسویاب از همه کانالهای مردمی و برانداز، گروهها و دوستداران آزادی و بطورخاص از همه کادرهای مردمی و ... که ما را در شناسایی و افشای وحوش  سپاه و اطلاعات و سرکوبگران مردم یاری رساندند، قدردانی میکنیم. 
ضمن گرامیداشت یاد همه کسانی که در راه آزادی، جان فدا کردند از پویا بختیاری تا نیکتا اسفندانی و تا ساسان عیدی، امیر رضا عبداللهی، رضا نیسی و محمد بریهی که از ۱۳ تا ۱۷ ساله بودند، از این پس پرقدرت تر از همیشه، #افشاگری ها را تا صبح آزادی ایران ادامه خواهیم داد. 🌷🌷🌹🌹
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar