13.12.23

کمال بابایی، فعال سیاسی و شهروند اهل نجف آباد اصفهان با انتشار ویدئویی از دستگیری مجدد خود توسط نیروهای سرکوبگر و پرونده سازی جدید برای خود خبر داد. او پیش از این در تاریخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ توسط اطلاعات سپاه و در تاریخ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ توسط پلیس اطلاعات و امنیت دستگیر شده و به شدت مورد شکنجه قرار گرفته بود.

 

گزارش تکاندهنده عفو بین‌الملل در باره سرکوب وحشیانه علیه زنان دستگیر شده توسط حکومت آخوندی در جریان قیام ۱۴۰۱

🔶اظهارات دبیرکل عفو بین‌الملل در این رابطه
پیام مریم رجوی پس از انتشار گزارش عفو بین‌الملل


کمال بابایی، فعال سیاسی و شهروند اهل نجف آباد اصفهان با انتشار ویدئویی از دستگیری مجدد خود توسط نیروهای سرکوبگر و پرونده سازی جدید برای خود خبر داد. او پیش از این در تاریخ  ۲۱ فروردین  ۱۴۰۱ توسط اطلاعات سپاه و در تاریخ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ توسط پلیس اطلاعات و امنیت دستگیر شده و به شدت مورد شکنجه  قرار گرفته بود.


او در این ویدپو می‌گوید دلیل بازداشت سوم او پرونده سازی کیفری بوده است. این پرونده سازی برای این بود که او از ماموران حکومتی به خاطر شکنجه و دستگیری بدون حکم، شکایت کرده بود و به همین خاطر سرکوبگران یک پرونده جعلی کیفری با شاکی خصوصی برای او درست کردند تا از شکایت خود صرف نظر کند.

 

او از رئیس قوه قضاییه می‌پرسد که مگر نگفته بودید اگر بی قانونی دیدید شکایت کنید! نتیجه شکایت من پرونده سازی کیفری و ظلم مضاغف بر من شده است.


اتهامات این شهروند اهل نجف آباد نشر اکاذیب، برهم نظم و امنیت، تبلیغ علیه نظام، توهین به رهبری و چندین عنوان اتهامی دیگر بوده است.


ساختار مافیایی و محفلی نهادهای قضایی و امنیتی، بزرگترین عامل ایجاد ناامنی در کشور است. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar