16.12.23

وجود دختران سکسی زیر نام سربازان امام حسین برای فریب سربازانی اسرائیلی

 

وجود دختران سکسی  زیر نام سربازان امام حسین برای فریب سربازانی اسرائیلی 

فاحشه های زیر نام سربازان امام حسین

طبق اطلاعات رسیده به ایران اینترنشنال، چند زن در مشهد که زبان عبری می‌دانند تلاش کرده‌اند با فرستادن عکس‌های برهنه خود برای سربازان اسرائیلی، آنان را اغوا کرده و از آنها اطلاعات کسب کنند. این افراد از عکس‌های واقعی خود استفاده می‌کردند، اما خود را سرباز اسرائیلی معرفی می‌کردند.

افشای عملیات اغواگران سپاه برای فریب سربازان اسراییلی؛ پرستوهای نیمه‌برهنه سپاه به نفع حماس


ایران اینترنشنال به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد سپاه پاسداران گروهی از چهره‌های اغواگر یا همان پرستوهای سیستم امنیتی جمهوری اسلامی را از طریق شبکه‌های اجتماعی سراغ سربازان اسراییلی فرستاده تا با نمایش تصاویر برهنه از خود تلاش کنند سربازان را فریب دهند.


در زندان‌های جمهوری اسلامی کم نیستند نظامیانی که به اتهام جاسوسی بازداشت و محکوم به زندان شده‌اند و حتی در انتظار اعدام هستند.

اتهام اغلب آن‌ها همکاری با آمریکا یا اسرائیل است.

فساد سیستماتیکی که سال‌هاست سر تا پای نظام جمهوری اسلامی را فرا گرفته است، نظامیان و روحانیون و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی را هم آلوده کرده است.

ابعاد دقیق فساد در چنین نهاد‌هایی به واسطه امتیاز‌ها و رانت‌های ویژه‌ای که دارند، هرگز در ایران فاش نشده و نمی‌شود. کسی نمی‌داند در حال حاضر چه تعداد پرونده فساد یا جاسوسی و سایر تخلفات مرتبط با این نهاد‌ها و کادرهای آن‌ها در دادگاه‌های ویژه باز یا بسته شده است.

وقوع چندین انفجار در تاسیسات اتمی نطنز در سال‌های اخیر و این آخری #ترور_محسن_فخری_زاده از جمله مصادیق «نفوذ» و «جاسوسی» نیرو‌های مسلح اعلام شده که برای جمهوری اسلامی هزینه‌های هنگفت حیثیتی به همراه داشته

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar