20.12.23

سیاستمدار نباید فاسد، حقەباز، کلاش و کلاهبردار باشد.

 



سیاستمدار نباید فاسد، حقەباز، کلاش و کلاهبردار باشد.

جرج اورول: " مردمی کە سیاستمداران فاسد، دروغگو و حقە باز را انتخاب کنند قربانی نیستند بلکە خود شریک جرمند."

در یک جامعە دمکرات و مترقی اعتماد شرط اولیە قرارداد مردم و ملت با سیاستمدار است، آشکار شدن دروغ، حقەبازی و فساد این شرط لازم را از بین می برد.



اگر فردی یا گروهی در خانە خود نشستە و کاری بە سرنوشت بقیە و جامعە نداشتە باشد چندان زیر فوکوس نیست اما در جوامع دمکرات " گفتار و کردار" سیاستمداران همیشە زیر نظر رسانەها و مردم هستش تا با سرنوشت مردم بازی نشود.

طیب آزمودە بعنوان یکی از بنیانگذاران "حزب ایرانیان کُرد میهن(مَهین) پرست" کە الان خود را " کُرد میهن پرست " می نامد و علیە کوردها نفرت پراکنی می کند و کوردهای هویت خواە را تجزیە طلب می نامد، تا چندی پیش برای دریافت پناهندگی خود را " کورد استقلال طلب دو آتیشە " جلوە می داد و عکس پروفایل فیسبوکش را با نقشە کوردستان بزرگ می آراست.

وی آنزمان تقسیم خاک ایران، عراق،ترکیە و سوریە را برای دریافت پناهندگی خود مشروع می دانست اما امروز و با دریافت 7000 هزار یورو کمک سلطنت طلبان کە نماد راست افراطی فاشیسم هستند، کوردهای هویت طلبی کە حتی دوست دارند در چهارچوب جغرافیای سیاسی ایران حقوق مشروع خود را مطالبە نمایند "تجزیە طلب و تروریست" خطاب می کند و بە قدرت نرسیدە حکم قتل و مرگ ما را صادر می کند نمونە بارز یکی از این تاجران خون و مرگ است کە سیاست را وسیلەای برای سود جویی و کلاشی خود می داند کە باید افشا شود.

او نمی داند کە در عصر انقلاب اینفورماتیک و بە مدد شبکەهای اجتماعی، چهرە عوض کردن تند تند و نان بە نرخ روز خوردن اشخاص اپورتنیستی کە داعیە سیاستمدار بودن دارند و تاجر خون و مرگ هستند زود افشا می شود.

گفتنی است مطالبات مشروع ملت آزادیخواە کورد در چهارچوب قوانین بین المللی پذیرفتە شدەاست و تنها رسوایی برای جاشهای وطن فروش شیاد در تاریخ باقی خواهد ماند.

* دیروز "کُرد مَهین پرست" در اینستاگرامم برایم پیغام فرستاد و مرا تهدید کرد 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar