13.12.23

فوری بعد از فساد چای نوبت به برنج رسید جبار کوچکی نماینده مجلس: ۲ میلیون تن برنج رو با ارز ۴۲۰۰ تومنی وارد کشور کردن در صورتی که اصلا نیاز نبوده و معلوم نیست برای چی اینکارو کردن + در ادامه گفته ۲۰۰ میلیارد دلار برای کالا های اساسی مثل دارو و... از بانک مرکزی خارج شده و معلوم نیست کجا رفته(اختلاس چای فقط دبش ۳.۵ میلیارد دلار بود)

 

کسری بودجه پولها میره برای عراق و غزه و لبنان و یمن و سوریه 
بعدش اینطوری چپه میشن
عظما تو خواب شتره بیداری ندارد غزه غزه لبنان لبنان مقاومت شده حرف این جانی رئیس جمهوری انتصابی هم داد و فریاد میزند 


داستانها زیادند

فوری
بعد از فساد چای نوبت به برنج رسید
جبار کوچکی نماینده مجلس: ۲ میلیون تن برنج رو با ارز ۴۲۰۰ تومنی وارد کشور کردن در صورتی که اصلا نیاز نبوده و معلوم نیست برای چی اینکارو کردن
+ در ادامه گفته ۲۰۰ میلیارد دلار برای کالا های اساسی مثل دارو و... از بانک مرکزی خارج شده و معلوم نیست کجا رفته(اختلاس چای فقط دبش ۳.۵ میلیارد دلار بود)



حالا زمزمه هایی از اختلاس جدیدی اینبار به اسم اختلاس 2میلیارد دلاری برنج به گوش میرسد.

نماینده گیلان در مجلس گفت چرا کسی صدای اختلاس در واردات دو میلیون تن برنج با ارز ۲۸هزارو پانصدتومانی را در نمیاورد؟

او افزود چه کسی یا کسانی مجوز پرداخت ارز برای واردات دو میلیون تن برنج را دادند در حالیکه برنج مازاد مصرف کشاورزان شمال کشور در انبارها در حال فاسد شدن است!

او افزود چرا رئیسی وارد ماجرای فساد اقتصادی و اختلاس برنج نمیشود؟

✍️پی نوشت:
به این نماینده باید گفت، رئیسی و کل حکومت خیلی وقت است وارد همه فسادها و اختلاسها شده اند چه زمانی که مدتها رئیس ق قضا بود چه اکنون که سالهاست رئیس دولت است!
و اگر منظورتان این است که چرا برای پیگیری ماجرای این اختلاس وارد نمیشوند! باید عرض کنیم، کدام دزدی میاید دزدیهای خودش و رفقایش را پیگیری کند که اکنون رئیسی اینکار را کند!

نکته: باتوجه به پایین بودن کیفیت و قیمت برنج خارجی که حدودا همان ۲۸هزارتومان در هر کیلو است مبلغ ارز پرداخت شده بابت واردات دو میلیون تن برنج میشود 2 میلیارد دلار!
بله تنها راه خلاصی از این غارت حرث ونسل ایران و ایرانی ،‌آتش به جان ولایت فقیه حاکم برایران هست

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar