19.12.23

جن در آوردن با سبک ملا

 

دخترم اکر کرد توش دردش آمد داد نزنید  



جن در آوردن با سبک ملا


,و نحوه ی حامله کردن زنان 

ملا ها راستگو نیستند اگر میلیاردڕ باشند می گویند هیچی نداریم فقیریم. ملا یعنی  منبع دروغ و منبع جهل وجهالت. ملاها دروغگوترین و حیوانهای انسانما هستند. ملا برای دست بردن برای کاری  از عقلشان استفادە نمیکنند بلکە ازدهانشان استفادە میکنند،  ملا یعنی دزد ملا یعنی اختلاسگر ملا یعنی غارتگر  و ملا یعنی دشمن آزادی و انسانیت، ملا یعنی بیماران زن ستیز. زیرنام کلام خدا و یا کلاماللە زنان راسرکوب میکنند و حتی زنان را بقتل میرسانند،  درحقیقت هیچ کتابی از سوی خدا نیامدەاست و خدا تجسم نیستتابتواند بخواند و بنویسد و کتاببفرستد. خدا هستە است و سواد ندارد چون خدا یعنی آب خدا یعنی زمین خدا یعنی این شعلی جاویدان خدا یعنی خورشید یعنی ستارها . پس هیچکدام از کتابهای دینی ازسوی خدا نیامدە بلکە کپی یکدیگرند  برای مثال خون مقابل خون برگرفتە ازقوانین حمورابی میباشد و حرام کردن گوشت خوک مال یهودیان برگرفتە ازتورات است قوانین ازدواج باز کپی شدە از تورات میباشد، بنابر این همەی کتابهای دینی دروغند و دورهستند از حقیقت و جهل و جهالت هستند  توسط افرادی حسود و دارای بیماری جنسی و میسومانی نوشتە شدە است. بنابراین برخورد با زنان زیر نام حجاب اجباری یک بیماری ذهنی میباشد و هیچ ربطی بە آنچە ملاهای بیمار ذهنی میگویند نیست یک بیماری پاتولوژیکی حسادت بیمارگونە است.   خدا یا همان هستی از نظر اون هستی تمامی جانداران برابرند و زن و مرد از نظر هستی هیچ فرقی ندارند . اگر بە حرف و قول ملاها باشد خدا یک خدای ناعادل زن ستیز آزادی ستیز و همیشە بفکر آلت تناسلی پیامبران و مردان هوسران بودە، پس این خدای کە مذهبیون دربارە اش حرف میزنند یک بیماری ذهنی است.. پس خدای ملاها و مذهبیون خدای خیالی کە وجود خارجی ندارد.

۳۰۰۰ هزار سال است در بارهنامه ی خدا و بهشت حرف میزنند ملاها تا بحال هیچ اثباتی وجود ندارد که و یا مدرکی دقیق دال بر اینکه این خدای که ملاها در باره اش حرف میزنند اصلا وجود خارجی ندارد یا خیر اگر هم کسانی سئوال براشان پیش آمده ملاها به زور  و چماغ متوصل شده و دست به قتل افرادی زده اند که در این رابطه سئوال کرده اند در باره وجود چیزی که ملاها ی توهمی و تخیلی در باره اش حرف میزنند روزانه و بخورد مردم میدهند.

لاکن رفتار و عمل کرد خود ملاها بیشتر دین و توهمی و تخیلی دین و نادرست وبودن و خرافات بودن دین را به ما نشان میدهند و رفتار ملاها خود پاسخ به سئوال کسانی است که در باره توهم و تخیلی و خرافاتی دین بدست می آورند.

از نظر دین خدا یک دیکتاتور خونخوار و تشنه به خون میباشد. اما خدا ساخته و پرداخته ی  انسان میباشدو این انسان است خدا را خلق کرده و زیر نام این توهم انسانهای دیگر را به قتل میرسانند و بقول خودشان به بهشت میفرستند چیزی که وجود خارجی ندارد.

خوب میگویند خدا سه کتاب برای زمین ارسال کرده در فاصله ی  ۱۲۰ سال چرا ۱۴۰۰ سال از کتاب سومش گذشته و دیگر با تناسب با رشد انسان و تکنولوژی دیگر پیام نمیفرستد پس بدان دروغ است و کتابهای دینی کپی یکدیگرند و کلام خدا نیستند و نبوده اند. برای نمونه یارو خودش مسلمان و یا مسیحی و یا یهودی میباشد و نماز میخوانند میخواهند ابادت کنند تا به بهشت بروند و دارند چیزی را میپرستندکه وجود خارجی ندارد و باوری را دنبال میکنند که هیچ مدرکی برای اثابت آن وجود ندارد و اینجا میگوید بدون مدرک چیزی نگو و یا تا چیزی با چشم خودت ندیده اید باور نکنید؟ پس بنظر شما احمقانه نیست؟

  پس آیا این افراد نمازی که میخوانند و ابادتی که میکنند و توهمی که دنبال میکنند در این باره مدرک کافی و قانع کننده  در دست دارند که اثبات کند که چنین باورهای که آنها آن را دنبال میکنند اثبات شده است؟

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar