19.12.23

تونلهای حماس داعشی نوکر جاعش به روایت تصویر

 


تونلهای حماس داعشی نوکر جاعش به روایت تصویر 

رسوایی خیانت خامنه‌ای

 در جریان جنگ غزه

درابتدای جنگ غزه خامنه‌ای و سردمدارانش باطرح اینکه این جنگ ، جنگ حق و باطل است از این جنگ برغم قتل عام مردم غزه استقبال میکردند. خامنه‌ای گفت: ایران را پشت این حرکت معرفی می‌کنند.اشتباه می‌کنند، محاسبهٔ غلط می‌کنند.این کار کار خود فلسطینی‌هاست .ما البته از فلسطین دفاع می‌کنیم.ما پیشانی و بازوی طراحان مدّبر و هوشمند را می بوسیم

درگام بعدی که جنگ طول کشیدو ضربات جدی به حماس وارد شد خامنه‌ای با مقصر دانستن آمریکا و اسراییل وبا بازی کردن نقش ”میانجی بی‌تاب“ خواست از عواقب جنگ افروزی فرار کند.  

درادامه جنگ بخصوص بعد اولین اتش بس خامنه ای و رژیمش تلاش میکردند که خود را عامل مستقیم معرفی نکنند 

اما از مجموع صحبتها و مصاحبه ها سرمار در این جنگ افروزی آشکارشد.

امروز علاوه بر مردم ایران، برای بسیاری از کارشناسان عرب و مردم منطقه که تاوان جنگ‌افروزی آخوندی را با خونشان می‌پردازند، حنای دجالگری و فریبکاری رژیم دیگر رنگی ندارد و آنها به‌روشنی دریافته‌اند که واژه‌های عدالت، مقاومت، اسلام و مستضعفین، طنابهایی برای دار و کشتار مردم در خدمت بقای نظام است.

به چند اظهار نظر رسانه‌ها ومقامات عربی اشاره میشود:

روزنامهٔ النهار عربی (لبنان) روز پنجشنبه ۲۳آذر در مطلبی با عنوان «آفتاب آمد دلیل آفتاب!» نوشت: «رژیم ایران تلاش می‌کند کارهای خود را پنهان و برای عموم مردم مبهم کند. با این‌حال، اگر شواهدی موجود باشد، برای هر کسی که می‌خواهد به دور از تعصب و جهت‌گیری کورکورانه از عقل خود و نه احساساتش استفاده کند، روشن می‌شود».

این روزنامه سرنخ مار ولایت را از زبان برخی مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی، در بیت خامنه‌ای نشان داده و می‌افزاید: «عزت ضرغامی، وزیر میراث و صنایع دستی جمهوری اسلامی می‌گوید: من به‌عنوان مسئول تولید موشک به منطقه (غزه) رفتم و این همان تونل‌هایی است که امروز در آن می‌جنگند

در نمونه‌ای دیگر : سرتیپ قاسم قریشی جانشین فرمانده سازمان بسیج وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در جمع نیروهای بسیجی گفت: حزب‌الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی در غزه، یمنی‌ها و مردان آزاده سوری با ایده‌های شما، آموزه‌های شما، دستورات شما و دستورات رهبر هدایت می‌شوند (تلویزیون دولتی قم، ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳).

وزیر خارجه رژیم پرده‌هارا کنار زد و در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: اگر امروز از غزه دفاع نکنیم، فردا باید با بمبهای فسفری در شهرهایمان مقابله کنیم.

النهار سپس با اشاره به این‌که «موارد فوق فقط نوک کوه یخ اظهاراتی از منابع ایرانی است که مکان و تاریخ آنها و کسانی که آنها را بیان کرده‌اند، مشخص است»، نتیجه می‌گیرد که رژیم ایران با «جنگ از راه دور و نیابتی» و بهره‌برداری از آرمان فلسطین، اهداف مشخصی را دنبال می‌کند.

پیش از این، یک کارشناس عرب نوشته بود: «رژیم ایران اهرمهای خود را به دور از مرکز گرم بحران به کار می‌گیرد تا کارهایی انجام دهند که او به‌خوبی می‌داند تأثیر بزرگ و واکنش جدی برایش نداشته باشند. رژیم ایران در پی حیله‌گری است تا فریب‌کارانه عواطف مردمی در کشورهای عربی و اسلامی را به‌دست آورد» (سایت الحره، ۱۶آذر).

روزنامهٔ العرب در مطلبی با عنوان «راه ایران به بیت‌المقدس از کربلا تا غزه»، رژیم آخوندی را بالاترین دشمن اعراب و خصم آشکار مردم فلسطین معرفی کرده و می‌نویسد: «ایران همیشه برای اعراب خطرناکتر از اسراییل بوده و هست. در سال ۱۹۸۲، اسراییل بیروت را اشغال کرد، اما رژیم ایران از طریق عوامل خود، علاوه بر بیروت، به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم چهار پایتخت عربی دمشق، بغداد و صنعا را اشغال کرده است».

امروز دیگر برای همه روشن است که عامل جنگ افروزی سرمار ولایت در تهران است .چرا که جنگ غزه سپر خامنه‌ای در مقابل قیامی است که  سرنگونی اش را هدف قرار میدهد.واین سلاح رژیم آخوندی از ابتدا بوده است .از جنگ ضد میهنی با عراق تا جنگ غزه . پاسخ مردم ایران هم «میدان ما ایران و سرمار در تهران است ».

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar