19.3.20

مجید محتشم امین #تهران مدیر عامل موسسه حفاظتی و مراقبتی ایمن گستر مرصاد از مزدوران در خدمت مهدی جهانگیری و از سهامداران گروه مالی گردشگری جنایتکار فعال در سرکوب کوی دانشگاه در سال ۷۸ که همیشه زدن دانشجویان با باتوم و قفل فرمان با دو ضربه،یکی به زانو و یکی به سر را از افتخارات خود دانسته است. آدرس محل کار: تهران،شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، نرسیده به تقاطع زینلی ( کاج) بانک گردشگری، طبقه دوم آدرس منزل:‌ تهران، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حر، خیابان شعاع، پلاک ۳۰، واحد ۱۱ شماره کد ملی: 0071663886 همراه: 09120194410 پیج اینستاگرام‌: majid.mohtasham 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


مجید محتشم امین #تهران 
مدیر عامل موسسه حفاظتی و مراقبتی ایمن گستر مرصاد
از مزدوران در خدمت مهدی جهانگیری و از سهامداران گروه مالی گردشگری
جنایتکار فعال در سرکوب کوی دانشگاه در سال ۷۸ که همیشه زدن دانشجویان با باتوم و قفل فرمان با دو ضربه،یکی به زانو و یکی به سر را از افتخارات خود دانسته است.
آدرس محل کار: تهران،شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، نرسیده به تقاطع زینلی ( کاج) بانک گردشگری، طبقه دوم
آدرس منزل:‌ تهران، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حر، خیابان شعاع، پلاک ۳۰، واحد ۱۱
شماره کد ملی:
 0071663886
همراه:
 09120194410
پیج اینستاگرام‌:
 majid.mohtasham

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar