26.3.20

‼️#بیماری_کرونا #مشهد #خراسان_رضوی 🔻وضعیت در مشهد خیلی خراب است و تمام بیمارستانها پر شده است. حتی بیمارستان رضوی هم بیماران کرونایی را پذیرش می کند. 🔻بلحاظ آمار فوتی ها، روزانه در هر بیمارستان مشهد حداقل ۱۰ نفر فوتی داریم. تعداد ۶۵ هزار روستا داریم، هر روستا یک نفر هم فوتی داشته باشد می شود ۶۵ هزار نفر. چند درصد هم بایستی فوتی در شهرها را حساب کرد که آمار خیلی بالا خواهد بود. 🔻در حال حاضر اکثر کسبه و مستاجرها نمی روند. همین وضعیت باعث می شود که در یک ماه آینده اعصاب همه بهم بریزد و زمینه های اعتراض و قیام شکل بگیرد. 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


‼️#بیماری_کرونا
#مشهد #خراسان_رضوی
🔻وضعیت در مشهد خیلی خراب است و تمام بیمارستانها پر شده است. حتی بیمارستان  رضوی هم  بیماران کرونایی را پذیرش می کند. 
🔻بلحاظ آمار فوتی ها، روزانه در هر بیمارستان مشهد حداقل ۱۰ نفر فوتی داریم.
تعداد ۶۵ هزار روستا داریم، هر روستا یک نفر هم فوتی داشته باشد می شود ۶۵ هزار نفر. چند درصد هم بایستی فوتی در شهرها را حساب کرد که آمار خیلی بالا خواهد بود.
🔻در حال حاضر اکثر کسبه و مستاجرها نمی روند. همین وضعیت باعث می شود که در یک ماه آینده اعصاب همه بهم بریزد و زمینه های اعتراض و قیام شکل بگیرد.

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar