27.3.20

‼️#بیماری_کرونا #تبریز #آذربایجان_شرقی 🔻از سوی روابط عمومی ستاد نیروی هوایی ارتش به تعدادی از پرسنل نیروی هوایی در پایگاههای مختلف که از ابتدای شیوع ویروس کرونا پایگاههای خود را ترک کرده بودند ابلاغ شده که سریعاً به پایگاههای خود بازگردند در غیر اینصورت از طریق دادسرای نظامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت. در حال حاضر بیشتر پایگاههای نیروی هوایی وضعیت نیمه تعطیل دارند و فقط پرسنل حفاظت اطلاعات در سر کار حاضر می شوند. از سایر قسمت ها و یگانها تنها یک نفر از هر قسمت بصورت شیفت های ۲۴ ساعته در قسمت های مربوطه حاضر هستند. 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


‼️#بیماری_کرونا
#تبریز #آذربایجان_شرقی
🔻از سوی روابط عمومی ستاد نیروی هوایی ارتش به تعدادی از پرسنل نیروی هوایی در پایگاههای مختلف که از ابتدای شیوع ویروس کرونا پایگاههای خود را ترک کرده بودند ابلاغ شده که سریعاً به پایگاههای خود بازگردند در غیر اینصورت از طریق دادسرای نظامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
در حال حاضر بیشتر پایگاههای نیروی هوایی وضعیت نیمه تعطیل دارند و فقط پرسنل حفاظت اطلاعات در سر کار حاضر می شوند. از سایر قسمت ها و یگانها تنها یک نفر از هر قسمت بصورت شیفت های ۲۴ ساعته در قسمت های مربوطه حاضر هستند.

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar