19.3.20

#اختصاصی راسویاب ‼️معلوم نیست که اگر «این بلا آنچنان بزرگ نیست» چرا آخوندها به مناطق دنج و خوش آب و هوا کشور فرار می کنند. ⭕️اخیراً نزدیک به ۵۰۰ تن از آخوندها و طلبه های قم در «اردوگاه شهید رجایی باغرود» نیشابور دیده شده اند. یکی از اهالی نیشابور گفته است که این آخوندها با هزینه آستان قدس، تا آخر فرورین در این اردوگاه اقامت خواهند داشت. ⭕️«اردوگاه شهید رجایی باغرود» وابسته به وزارت آموزش و پرورش در ۱۲ کیلومتری نیشابور و در دامنه رشته کوه های بینالود قرار گرفته و دارای کوه، تپه ماهور، دشت و رودخانه است. این مجتمع دارای امکاناتی شامل رصدخانه، سالن اجتماعات تابستانی، کارگاه های مهارتی، سینما، کتابخانه، نمازخانه،استخر شنا، زمین چمن، دریاچه قایقرانی و دیگر رشته‌های ورزشی است. رئیس این اردوگاه بهروز نشاط و معاون وی عظیمی از اعضای اطلاعات سپاه می باشد. 🔸به چهره نرجس خانعلی زاده و پیرمرد افتاده بر زمین بنگرید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab



#اختصاصی راسویاب
‼️معلوم نیست که اگر «این بلا آنچنان بزرگ نیست» چرا آخوندها به مناطق دنج و خوش آب و هوا کشور فرار می کنند.
⭕️اخیراً نزدیک به ۵۰۰ تن از آخوندها و طلبه های قم در «اردوگاه شهید رجایی باغرود» نیشابور دیده شده اند. یکی از اهالی نیشابور گفته است که این آخوندها با هزینه آستان قدس، تا آخر فرورین در این اردوگاه اقامت خواهند داشت.

⭕️«اردوگاه شهید رجایی باغرود» وابسته به وزارت آموزش و پرورش در ۱۲ کیلومتری نیشابور و در دامنه رشته کوه های بینالود قرار گرفته و دارای کوه، تپه ماهور، دشت و رودخانه است. این مجتمع دارای امکاناتی شامل رصدخانه، سالن اجتماعات تابستانی، کارگاه های مهارتی، سینما، کتابخانه، نمازخانه،استخر شنا، زمین چمن، دریاچه قایقرانی و دیگر رشته‌های ورزشی است. 
رئیس این اردوگاه بهروز نشاط و معاون وی عظیمی از اعضای اطلاعات سپاه می باشد.
🔸به چهره نرجس خانعلی زاده و پیرمرد افتاده بر زمین بنگرید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar