19.3.20

محمد حمزه لوئیان #اراک #مرکزی گراز وحشی ولایت معاش محمدحمزه لوییان از نیروهای اطلاعاتی و از عوامل بسیج دانشگاه فرهنگ و هنر اراک است. وی از عوامل لباس شخصی چهره زنی و دستگیری جوانان در دی ماه ۹۶ اراک و از عوامل شناسایی و تحویل دانشجویان معترض در دانشگاه فرهنگ و هنر اراک است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن با لباس شخصی مشغول کار اطلاعاتی در جمعیت بود. این مزدور همچنین، از مهره های حلقه بگوش سیدفرشادمیرداودی است که قبلا توسط کانال راسویاب افشا گردید. آدرس محل کار: اراک ،خیابان هپکو ،فاز یک، طبقه بالای فرهنگسرای آیینه ،دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر اطلاعات تکمیلی شامل نشانی محل سکونت،شماره تلفن، نوع و رنگ و شماره پلاک خودرو و همچنین محل های رفت و آمد این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید. پیج اینستاگرام: mohammad313133 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


محمد حمزه لوئیان #اراک #مرکزی
گراز وحشی ولایت معاش محمدحمزه لوییان از نیروهای اطلاعاتی و از عوامل بسیج دانشگاه فرهنگ و هنر اراک است.
وی از عوامل لباس شخصی  چهره زنی و دستگیری جوانان در دی ماه ۹۶ اراک و از عوامل شناسایی و تحویل دانشجویان معترض در دانشگاه فرهنگ و هنر اراک است  که در راهپیمایی ۲۲ بهمن با لباس شخصی مشغول کار اطلاعاتی در جمعیت بود.
این مزدور همچنین، از مهره های حلقه بگوش سیدفرشادمیرداودی است که قبلا توسط کانال راسویاب افشا گردید.
آدرس محل کار: اراک ،خیابان هپکو ،فاز یک، طبقه بالای فرهنگسرای آیینه ،دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر 
اطلاعات تکمیلی شامل نشانی محل سکونت،شماره تلفن، نوع و رنگ و شماره پلاک خودرو و همچنین محل های رفت و آمد این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.
پیج اینستاگرام:
 mohammad313133
🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar