1.3.20

وحید حاجی آقازاده #قم شناسایی شد کسی که در یک کلیپ ویدئویی از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه خواسته است که پزشکان و کادرهای درمانی که وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا را اطلاع رسانی می کنند به تلویزیون کشانده و ... آخوند دوره گردی بنام وحید حاجی آقازاده است. وی اهل تبریز و عنوانی چون «مدیر گروه مرکز تخصصی کلام و ادیان حوزه علمیه قم» را با خود یدک می کشد. وی همچنین «مدیر گروه اخلاق و مدرس مرکز بصیرت نیروی انتظامی» نیز می باشد. هر نوع اطلاعات دیگر از وی شامل محل هایی تردد،‌محل جلسات،‌نوع خودرو و پلاک،‌شماره همراه و ... را شناسایی کرده و در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


وحید حاجی آقازاده #قم
شناسایی شد
کسی که در یک کلیپ ویدئویی از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه خواسته است که پزشکان و کادرهای درمانی که وضعیت بیماران مبتلا به ویروس کرونا را اطلاع رسانی می کنند به تلویزیون کشانده و ... آخوند دوره گردی بنام وحید حاجی آقازاده است.
وی اهل تبریز و عنوانی چون «مدیر گروه مرکز تخصصی کلام و ادیان حوزه علمیه قم» را با خود یدک می کشد.
وی همچنین «مدیر گروه اخلاق و مدرس مرکز بصیرت نیروی انتظامی» نیز می باشد.
هر نوع اطلاعات دیگر از وی شامل محل هایی تردد،‌محل جلسات،‌نوع خودرو و پلاک،‌شماره همراه و ... را شناسایی کرده و در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar