27.3.20

‼️#بیماری_کرونا #تبریز #آذربایجان_شرقی 🔻در زندان مرکزی تبریز ویروس کرونا شیوع پیدا کرده بود. زندانیان از دادستان تبریز درخواست مرخصی کرده بودند اما با مرخصی آنها موافقت نشده بود. دو نفر از زندانیان مبتلا به کرونا را به بیمارستان منتقل می کنند اما قبل از بهبودی کامل، آنها را مجدداً به زندان بازمی گردانند. از اینکه این دو زندانی را قبل از بهبودی به زندان برگردانده بودند و دادستان هم با درخواست مرخصی موافقت نکرده بود زندانیان خشمگین شده و با رئیس زندان درگیر می شوند که سپس قضایای شورش در زندان شکل می گیرد. 🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم. 🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. 🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم. 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


‼️#بیماری_کرونا
#تبریز #آذربایجان_شرقی
🔻در زندان مرکزی تبریز ویروس کرونا شیوع پیدا کرده بود. زندانیان از دادستان تبریز درخواست مرخصی کرده بودند اما با مرخصی آنها موافقت نشده بود.
دو نفر از زندانیان مبتلا به کرونا را به بیمارستان منتقل می کنند اما قبل از بهبودی کامل، آنها را مجدداً به زندان بازمی گردانند.
از اینکه این دو زندانی را قبل از بهبودی به زندان برگردانده بودند و دادستان هم با درخواست مرخصی موافقت نکرده بود زندانیان خشمگین شده و با رئیس زندان درگیر می شوند که سپس قضایای شورش در زندان شکل می گیرد.

🔹منتظر ارسال عکس و فیلم و مطلب و مستندات از سوی شما هستیم.
🔹مطالب ارسالی شما برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.

🔴 #ویروس_کرونا را به طناب دار این نظام تبدیل کنیم.
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar