22.3.20

رضا طاهرخانی #تهران حراست دانشگاه تهران معاون اسبق حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران این مزدور از عوامل اصلی شناسایی و دستگیری دانشجویان مخالف در این دانشگاه و واحد های وابسته آن میباشد. وی همچنین عناصری است که در سرکوب اعتراضات دانشجویی در جریان موشک زدن به هواپیمایی اکراینی و کشتار ۱۷۶ تن بیگناه توسط سپاه پاسداران تروریستی نقش زیادی داشت. آدرس محل کار: تهران: قلهک، خیابان خاقانی، کوچه دانش۷ ساختمان ابن سینا طبقه سوم، دفتر حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد همراه : 09128992007 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


 رضا طاهرخانی #تهران 
حراست دانشگاه تهران
معاون اسبق حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی استان تهران
این مزدور از عوامل اصلی شناسایی و دستگیری دانشجویان مخالف در این دانشگاه و واحد های وابسته آن میباشد.
وی همچنین عناصری است که در سرکوب اعتراضات دانشجویی در جریان موشک زدن به هواپیمایی اکراینی و کشتار ۱۷۶ تن بیگناه توسط سپاه پاسداران تروریستی نقش زیادی داشت.
آدرس محل کار: تهران: قلهک، خیابان خاقانی، کوچه دانش۷ ساختمان ابن سینا طبقه سوم، دفتر حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد
همراه :
 09128992007

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar