1.3.20

سبحان فلاح - اصغر مرادی - حمیدرضا مجتبوی سه تن از سرکوبگران دانشگاه پلی تکنیک در یک قاب ۱- سبحان فلاح از اعضای شورای مرکزی بسیج ضدمردمی که با عینک دودی در تصویر مشخص است. وی ارتباط نزدیکی با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی داشته و در جریان تجمعات اعتراضی دانشجویان به چهره زنی و فیلم برداری از آنان اقدام می کند. ۲ - اصغر مرادی از کارکنان انتظامات دانشگاه که دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار می داد. ۳ - حمیدرضا مجتبوی، دبیر کنونی انجمن اسلامی جعلی پلی تکنیک (حمله کننده به مراسم گرامیداشت چهلم جانباختگان سرنگونی هواپیما در دانشکده مهندسی صنایع) صفحه توئیتر: @shamidmojtabav1 صفحه فیس بوک: hamidreza.mojtabavi هر نوع اطلاعات و مشخصات تکمیلی در مورد این راس وحوش بسیجی را در اختیار راسویاب قرار دهید. 🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


سبحان فلاح - اصغر مرادی - حمیدرضا مجتبوی
سه تن از سرکوبگران دانشگاه پلی تکنیک در یک قاب
۱- سبحان فلاح از اعضای شورای مرکزی بسیج ضدمردمی که با عینک دودی در تصویر مشخص است. وی ارتباط نزدیکی با نیروهای اطلاعاتی و امنیتی داشته و در جریان تجمعات اعتراضی دانشجویان به چهره زنی و فیلم برداری از آنان اقدام می کند.
۲ - اصغر مرادی از کارکنان انتظامات دانشگاه که دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار می داد.
۳ - حمیدرضا مجتبوی، دبیر کنونی انجمن اسلامی جعلی پلی تکنیک (حمله کننده به مراسم گرامیداشت چهلم جانباختگان سرنگونی هواپیما در دانشکده مهندسی صنایع) 
صفحه توئیتر:
 @shamidmojtabav1
صفحه فیس بوک:
 hamidreza.mojtabavi
هر نوع اطلاعات و مشخصات تکمیلی در مورد این راس وحوش بسیجی را در اختیار راسویاب قرار دهید.

🔸هشدار به همه سرکوبگران: فصلی عوض شد و تا دیر نشده دست از سرکوب بردارید تا شاید بخشیده شوید! براندازی نزدیک است! 

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar