26.3.20

#فراخوان راسویاب 🔹با گذشت بیش از یکماه از اعلان رسمی ویروس کرونا در کشور، نظام جهل و جنایت نشان داد که پنهان کردن نقش خود در انتقال ویروس کرونا و گسترش آن در سراسر کشور به دلیل بی کفایتی، به اولویت مطلق این نظام در آمده است. 🔹پنهانکاری در ارائه آمار و ارقام و مخفی کردن اوج فاجعه، تفاوتی با سرپوش گذاشتن بر کشتار ۱۵۰۰ نفر از جوانان معترض و برانداز میهن در کف خیابانها ندارد. 🔹از کلیه هم میهنان عزیز و جوانان برانداز درخواست داریم که با ارسال عکس و فیلم و مستندات مربوط به پنهانکاری ها در زمینه نقش این نظام در گسترش ویروس کرونا و سانسور کردن آمار و ارقام تحت عنوان «امنیت روحی و روانی جامعه»،‌ «تشویش افکار عمومی» و ... ماهیت رسوا و جنایتکارانه اش را بیش از پیش افشاء کنیم. 🔹این وظیفه مبرم مردم داغدار و مصیبت دیده مان و جوانان برانداز در این برهه از زمان این است که در هر کوی و برزن و در هر شهر و روستا که شاهد تبهکاری و پنهانکاری این حکومت جنایتکار هستند با مستندات در اختیار راسویاب قرار دهند. 🔹مطالب ارسالی شما عزیزان برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد. باشد که ویروس کرونا، به طناب دار این نظام خونریز و جنایتکار تبدیل شود. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


#فراخوان راسویاب
🔹با گذشت بیش از یکماه از اعلان رسمی ویروس کرونا در کشور، نظام جهل و جنایت نشان داد که پنهان کردن نقش خود در انتقال ویروس کرونا و گسترش آن در سراسر کشور به دلیل بی کفایتی، به اولویت مطلق این نظام در آمده است.
🔹پنهانکاری در ارائه آمار و ارقام و مخفی کردن اوج فاجعه، تفاوتی با سرپوش گذاشتن بر کشتار ۱۵۰۰ نفر از جوانان معترض و برانداز میهن در کف خیابانها ندارد.
🔹از کلیه هم میهنان عزیز و جوانان برانداز درخواست داریم که با ارسال عکس و فیلم و مستندات مربوط به پنهانکاری ها در زمینه نقش این نظام در گسترش ویروس کرونا و سانسور کردن آمار و ارقام تحت عنوان «امنیت روحی و روانی جامعه»،‌ «تشویش افکار عمومی» و ... ماهیت رسوا و جنایتکارانه اش را بیش از پیش افشاء کنیم.
🔹این وظیفه مبرم مردم داغدار و مصیبت دیده مان و جوانان برانداز در این برهه از زمان این است که در هر کوی و برزن و در هر شهر و روستا که شاهد تبهکاری و پنهانکاری این حکومت جنایتکار هستند با مستندات در اختیار راسویاب قرار دهند. 
🔹مطالب ارسالی شما عزیزان برای اطلاع عموم در کانال راسویاب منتشر خواهد شد.
باشد که ویروس کرونا، به طناب دار این نظام خونریز و جنایتکار تبدیل شود.

🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar