12.3.20

با عرض معذرت از همه دوستان و عزیزانم شرم و حیا را اینجا من نباید بکنم که تخم و ترکه جنایتکاران را رو میکنم این هایی باید خجالت بکشند که غارتگر و جنایتکار هستند صحبت از پولهای بر باد رفته و غارت شده مردم ما بود که توسط حرامزادگان اخوندی اینچنین خرج میشود همه ببینند که چه لجن هایی بر مردم ما حکومت میکنند تازه این هیچ نیست باید بیاید کانادا و نگاه کنید که ذر چه کاخهایی میلیونی زندگی اشرافی میکنند و به ریش من و شما هم میخندند


با عرض معذرت از همه دوستان و عزیزانم شرم و حیا را اینجا من نباید بکنم که تخم و ترکه جنایتکاران را رو میکنم این هایی باید خجالت بکشند که غارتگر و جنایتکار هستند
صحبت از پولهای بر باد رفته و غارت شده مردم ما بود که توسط حرامزادگان اخوندی اینچنین خرج میشود همه ببینند که چه لجن هایی بر مردم ما حکومت میکنند تازه این هیچ نیست باید بیاید کانادا و نگاه کنید که ذر چه کاخهایی میلیونی زندگی اشرافی میکنند و به ریش من و شما هم میخندند

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar