27.3.20

‼️داوود عرب سرهنگی #ایوانکی #سمنان وی فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی ایوانکی و از عناصر اطلاعاتی است. عرب سرهنگی در اعتراضات دی ۹۶ و آبان ۹۸ در سرکوب مردم نقش مهمی ایفا کرده و از یگان موتوری فاتحین سپاه بوده است. همچنین دارای یک مغازه املاک در ایوانکی، خیابان انقلاب، خیابان شهید رضا سرهنگی، روبروی پارک ملت است. هر گونه اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید. همراه: 09128322380 تلگرام: @DAVOOD_SARHANGI 🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به مردم بپیوندید. 🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی 🆔@Kashef_Rasu 🆔@Rasuyab


‼️داوود عرب سرهنگی #ایوانکی #سمنان
وی فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی ایوانکی و از عناصر اطلاعاتی است. 
عرب سرهنگی در اعتراضات دی ۹۶ و آبان ۹۸ در سرکوب مردم نقش مهمی ایفا کرده و از یگان موتوری فاتحین سپاه بوده است. همچنین دارای یک مغازه املاک در ایوانکی، خیابان انقلاب، خیابان شهید رضا سرهنگی، روبروی پارک ملت است.
هر گونه اطلاعات تکمیلی از این مزدور را در اختیار راسویاب قرار دهید.
همراه:
09128322380
تلگرام:
@DAVOOD_SARHANGI

🔸هشدار به تمامی مزدوران و سرکوبگران در نظام جمهوری اسلامی، براندازی این نظام در تمامیت آن، در چشم انداز است. صفوف خود را از این جانیان جدا کرده و به  مردم بپیوندید.
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar