19.3.20

‼️پیام یکی از هموطنان بعد از دیدن پیام نظامیان میهن پرست در کانال راسویاب:


#ارسالی
‼️پیام یکی از هموطنان بعد از دیدن پیام نظامیان میهن پرست در کانال راسویاب:

من بعد از شنیدن این پیام بعنوان یک هموطن، از این نظامیان میهن پرست خواهش میکنم که خودشان را آماده کنند، نافرمانی را شروع کنند، دارن میبینن که چگونه این نظام با موضوع کرونا روبرو شد و مردم را اذیت میکنن و مردم را خانه نشین کردن. من از تمامی ارتشیان و از آنان که از سپاه و بسیج جدا شده اند درخواست دارم که شروع کنند برای خیزش بر علیه این نظام . 
من درخواست دارم که پیام من را به تمامی ارتشیان با شرف برسانید که برای خیزش و برنامه ریزی برای سرنگونی این ملاها و آوردن آزادی به این مملکت فداکاری می کنن. از ارتشیان درخواست میکنم که پشت مردم باشند چرا که با پشت هم بودن میشه به آزادی دست پیدا کرد. 
خواهش میکنم پیام من کمترین را به همه این ارتشیان برسانید. 
پیشاپیش عید رو هم به همه این عزیزان تبریک میگم و امیدوارم سال ۹۹ سال آزادی آزادی آزادی ایران باشه.
 ممنونم
🔴این #انقلابیست_تا_پیروزی
🆔@Kashef_Rasu
🆔@Rasuyab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar